Ga naar inhoud


Test-Aankoop dient klacht in bij de Economische inspectie


Gast zzzzzzz

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Paullo

Ik stel trouwens vast dat op de homepage van Test-Aankoop de aangeklaagde situatie bovenaan staat. Je kan er moeilijk naast kijken.

 

Mooie publiciteit in een periode waarin men tot 4-maal toe niet in staat was om beeld te leveren op de meest bekeken zenders en dat ook nog eens in de kranten stond.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo

Mooie publiciteit in een periode waarin men tot 4-maal toe niet in staat was om beeld te leveren op de meest bekeken zenders en dat ook nog eens in de kranten stond.
Greets

Is dat laatste niet een beetje kort-door-de-bocht? Wie zijn "men" in dit geval? Lijkt me voor TVV en CD een geval van overmacht. Op Astra3 was trouwens Een-HD wel gewoon te ontvangen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van mening dat TVV en CDS zich mogen beter beveiligen tegen het ev mislopen van inkomsten (kraken v kaarten), maar dan op hun kosten!

Het zal de kijker een worst wezen of de seca-2 kaart al dan niet gekraakt is!

Want daar draait het om, de nieuwe kaart geeft geen betere service aan de kijker, integendeel!!!

En dan in tegenspraak met hun kontrakt nog eens gaan aanrekenen voor hun kaart, is me teveel...

Straks moet de kijker nog bijbetalen om hen in staat te stellen een testbeeldgenerator in gebruik te nemen in geval van panne...

Als mijn bank een nieuwe kluis installeert moet ik toch ook geen extra betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers

Als mijn bank een nieuwe kluis installeert moet ik toch ook geen extra betalen?

Ik vrees dat je die kluis wel allang en meervoudig hebt betaald, maar dan vooraf.
TVV probeert achteraf in rekening brengen zonder. Een verstandig bedrijf legt reserves aan voor andere tijden.
Om allerlei redenen (jong bedrijf, concurrerende tarieven van andere providers) heeft TVV kennelijk geen of slechts een kleine reservepot. Dat is een bedrijfsrisico.
Vind daarom de poging een kaartwissel zomaar door te berekenen dan niet ethisch. In ieder geval is het niet legaal. Vandaar dat TVV niet verder kan gaan, denk ik,dan slechts een verzoek "met een gouden randje" (tijdelijk extra zenders (als ruil), kost TVV in principe bijna niks).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het niet nalaten, maar waar moeit Test Aankoop zich mee? Straks worden ze zo erg als die Belgische CGKR.

 

Test aankoop moeit zich ook met de Decumul van de belastingen en de varkensgriep. Wie denken ze wel dat ze zijn?

Een soort gesubsiëerd vzw'tje? Tja, mannen met baarden, altijd met opletten.

 

Test aankoop is toch een vzw'tje die enkel de consument een vergelijkend "objectief" verslag moet geven of wasmachine A niet beter is als wasmachine B.

Wetende dat ze vroeger de slechtste Philips luidsprekers de hemel in prezen als "de beste koop", was voor mij voldoende om te beseffen welke "ezels" ze waren.

 

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het, maar ik ben zo geïrriteerd door al die verenigingen die het zgn. voor de zwakkeren gaan opnemen, maar waarvan de directeuren intussen zelf, met de dikke portefeuille, glimlachen omdat ze zelf van die gedupeerde financieel er beter van worden.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Paullo
Citaat:
Is dat laatste niet een beetje kort-door-de-bocht? Wie zijn "men" in dit geval? Lijkt me voor TVV en CD een geval van overmacht. Op Astra3 was trouwens Een-HD wel gewoon te ontvangen.


Of dat nu overmacht is of niet (4 uitvallen in tien dagen omdat een aantal incompetenten niet in staat zijn om op een normale manier voor stroom te zorgen), dat interesseert de gewone kijker niet, die wil gewoon zonder problemen kijken en het zal hem worst wezen wie uiteindelijk daarvoor verantwoordelijk is, maar de schuld legt hij wel bij TVVlaanderen, want daarmee heeft hij een contract afgesloten. Mooie troost dat EEN-HD nog te zien was, hoeveel mensen kijken er met een HD-ontvanger en hebben dan nog een LNB gericht op Astra3.

Dat er hier een aantal mensen zijn voor wie TVVlaanderen niets fout kan doen, is wel duidelijk, maar ik vrees dat de doorsnee kijker een iets ander profiel heeft. En van die doorsneekijkers moet het uiteindelijk komen, want als die afhaken is het gedaan. Want voor een paar honderd / duizend toegewijde satfanaten gaat men de boel niet verder laten draaien

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo

Of dat nu overmacht is of niet (4 uitvallen in tien dagen omdat een aantal incompetenten niet in staat zijn om op een normale manier voor stroom te zorgen), dat interesseert de gewone kijker niet, die wil gewoon zonder problemen kijken en het zal hem worst wezen wie uiteindelijk daarvoor verantwoordelijk is, maar de schuld legt hij wel bij TVVlaanderen, want daarmee heeft hij een contract afgesloten.

Je hebt gelijk, maar zo zit het juridisch niet in elkaar.

Origineel bericht van: Paullo

Dat er hier een aantal mensen zijn voor wie TVVlaanderen niets fout kan doen, is wel duidelijk,
Greets

Over wie heb je het hier nu?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zzzzzzz
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Paullo

Of dat nu overmacht is of niet (4 uitvallen in tien dagen omdat een aantal incompetenten niet in staat zijn om op een normale manier voor stroom te zorgen), dat interesseert de gewone kijker niet, die wil gewoon zonder problemen kijken en het zal hem worst wezen wie uiteindelijk daarvoor verantwoordelijk is, maar de schuld legt hij wel bij TVVlaanderen, want daarmee heeft hij een contract afgesloten.

Je hebt gelijk, maar zo zit het juridisch niet in elkaar.

Niet akkoord, de kijker heeft geen contract met Scarlet maar met TV Vlaanderen.
Mocht er een zaak van komen zal TVV de schuld niet op een ander kunnen schuiven.
Eén keer zou nog als overmacht kunnen afgedaan worden, maar 4 keer op 10 dagen, dat zou geen rechtbank aanvaarden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...