Satfreaked Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Ik wil voor een website die ik aan het maken ben, foto hebben. Er zijn van die sites waar je tegen betaling foto`s kan weghalen. Kent iemand hier dat soort sites. Of mischien wel gratis sites waar je duidelijke scherpe foto`s kan weghalen. Satfreaked.
Poetsdoekje Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Origineel bericht van: Satfreaked Ik wil voor een website die ik aan het maken ben, foto hebben. Er zijn van die sites waar je tegen betaling foto`s kan weghalen. Kent iemand hier dat soort sites. Of mischien wel gratis sites waar je duidelijke scherpe foto`s kan weghalen. Zelf in Belgie is dit Gratis, klikkerdeklik En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Satfreaked Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 Toppie Poetsdoekje.... Is dit in Nederland niet zo dan ?? Kan je zien dat er toch nog mensen erg blij kunnen worden van Belgen vanuit Nederland. ( lol ) Er bedankt ervoor..... Satfreaked.
Poetsdoekje Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Citaat: Kan je zien dat er toch nog mensen erg blij kunnen worden van Belgen vanuit Nederland. ( lol ) Ja, de Belgen spreken beter Nederlands dan de Nederlanders, Flaams spreken En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast dutchmatrix Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Mocht je niets kunnen vinden. Zoek dan eens in google op "stockphotos" Zo heten namelijk de fotoos die je tegen betalingen kunt krijgen.
Poetsdoekje Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Origineel bericht van: dutchmatrix Mocht je niets kunnen vinden. Zoek dan eens in google op "stockphotos" Zo heten namelijk de fotoos die je tegen betalingen kunt krijgen. Ja, maar daar moet je voor betalen, de link die ik aangaf is graties En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
dream7020 Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 inderdaad een hele leuke link Heel erg bedankt Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Gast flipper61 Geplaatst: 14 juni 2009 Geplaatst: 14 juni 2009 Deze vind ik zeer goed,maar ik dacht ook dat je niet zomaar foto's van het net mag halen en die dan op je website.
Elwin Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 Ik doe zelf de opleiding Multimediavormgeving en als ik iets moet ontwerpen en goede foto's moet hebben, ga ik altijd zoeken op deze site. Alleen een accountje aanmaken is voldoende. Je krijgt dan foto's in hoge resolutie!
RVP Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Ik maak alle foto's voor mijn site gewoon zelf. Heb je ook geen gezeur over auteursrechten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen