Hydraman Geplaatst: 9 mei 2009 Delen Geplaatst: 9 mei 2009 Ik heb het gezien, erg leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freaky Geplaatst: 9 mei 2009 Delen Geplaatst: 9 mei 2009 Dit was een leuk item. Hebben ze nog veel "geknipt" ?? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 9 mei 2009 Delen Geplaatst: 9 mei 2009 Ik heb met verbazing gekeken naar zijn sites en filmpjes. Is er bij sat4all geen status "TOPhunter"? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satbakker Geplaatst: 9 mei 2009 Delen Geplaatst: 9 mei 2009 Wat is dat voor een mooie motor die jou schotel doet draaien? Leuke hobby kamer ! - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Feedhunter Rini Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2009 Hallo medeSat4Allers Bedankt voor alle leuke reacties!! Om zoveel mogelijk vragen te beantwooden lijkt het me leuk omdat te bewaren voor de Sat4all-dag. Dan kunnen jullie ook gelijk kennis maken met deandere Feedhunters.die ook van plan zijn eventueeel te komen. Groeten Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satlook Geplaatst: 12 mei 2009 Delen Geplaatst: 12 mei 2009 Mooi Item Rini, bij die Jakhalzen DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vGnp Geplaatst: 15 mei 2009 Delen Geplaatst: 15 mei 2009 Origineel bericht van: jacksparrow Hoi hoi Is er iemand die mij kan helpen aan een opname van deze uitzending in goede kwaliteit? (geen webstream) Thanks! Ik had het (ook voor anderen) al even geript. Je kunt het hier downloaden. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
patyv Geplaatst: 15 mei 2009 Delen Geplaatst: 15 mei 2009 Leuke uitzending Rini, ga zo door. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
W3ird_N3rd Geplaatst: 15 mei 2009 Delen Geplaatst: 15 mei 2009 Erg leuk! Prachtig stukje. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen