Obbie Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Ik zie op engelse sites dat Panasonic plasma's verkoopt met DVB-S ontvanger. Hier in Nederland kan ik echter alleen TV's vinden waar een inferieure digitenne (DVB-T) of eventueel een digitale kabel (DVB-C) tuner in zit. Iemand enig idee of de Panasonic plasma's met freesat ook hier ergens te koop zijn? Overigens vond ik ook Loewe maar die zijn me te duur.
bliksem Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 zijn wel levenbaar mijn broer heeft er 1 op bestelling leverbaar bij de betere zaken Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
HDvideo Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Pioneer heeft ook een 50 inch met DVB-S2 tuner onboard
Tonskidutch Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 bij panasonic staat dit type TX-P42G15 Full HD NeoPDP tv adviesprijs 1399 heeft enkel 1 CI slot (of die samenwerkt met mediaguard ci'tjes?) en heeft enkel now and next EPG (electronic program guide) maar wel weer iptv (dus ethernet) ik kan me voorstellen dat je wel een erg mooi beeld krijgt maar of je veel gebruiksgemak hebt als je het vergelijkt met een losse receiver??? is volgens mij een kwestie van die betere handelaar opzoeken en eens laten spelen. chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
HDvideo Geplaatst: 10 mei 2009 Geplaatst: 10 mei 2009 Er is ook nog een pioneer 5090 serie met DVB-S2 haast nergens te koop maar kijk eens bij die zaak in rotterdam waar je altijd correct geholpen wordt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen