AEO Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Hallo, Ik heb een vraagje over het bufferen bij internet radio, en ook over de Windows Media Player. Ik heb een HP PDA, het is de 4350 als ik het goed heb. Er zit standaard Windows Media Player op, en ik heb in html een verzameling radiozenders op een SD kaartje gezet. Ik hoef maar op een link te klikken, en de zender gaat spelen. Af en toe echter valt het geluid even weg, omdat hij even moet bufferen. Bestaat er een mogelijkheid om de bufferruimte te vergroten, zodat er geen gaten in het geluid vallen? Aan mijn draadloze router kan het niet liggen, ik heb een snelle ADSL verbinding. De tweede vraag betreft de Media Player zelf, het is versie 9. Kan ik er een nieuwere verie op zetten? Ik heb veel zenders die het op de gewone PC prima doen, maar op de PDA niet werken. Of kan ik iets in de hyperlink veranderen, zodat het ook op de PDA werkt? Al vast hartelijk dank voor eventuele tips en oplossingen. AEO Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Moderator Matchless Geplaatst: 8 mei 2009 Moderator Geplaatst: 8 mei 2009 van belang is te vermelden welke versie WinCE erop staat. Je kan ook een andere player erop zetten.Dan kan je meer instellen. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
AEO Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Geplaatst: 9 mei 2009 Bedankt voor je reaktie matchless. Ik weet niet welke versie ik heb van Pocket Windows, ik heb geprobeerd om dat te achterhalen, maar dat lukte me niet. Ik vermoed dat de korte onderbrekingen in het geluid netwerkproblemen zijn. En de radiozender die ik vaak beluister is KJUL uit Las Vegas, en daarvoor moet ik Windows Media Player gebruiken. Je zei dat ik er ook een andere player op zou kunnen zetten, maar de enige die ik tot nu toe kon vinden was de Real Audio Player. Maar die doet weinig. Als ik Radio 1 uit Nederland beluister, valt het geluid nooit uit. Maar als jij een player voor een PDA weet die meer kan, dan zou ik dat graag willen weten. Al vast bedankt, en groeten, AEO Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
AEO Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Geplaatst: 18 mei 2009 Inmiddels heb ik de VLC player for pocket pc gedownload, maar ik weet niet hoe ik het op de pda moet zetten. Ik gebruik de normale usb aansluiting en Microsoft ActiveSync. Het installeert zich wel op mijn pc, maar ik krijg het maar niet op mijn pda. Wat moet ik doen? Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen