Gast subder Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 zou iemand mij kunnen helpen mijn philipsje weer tot leven te wekken?? please
Poetsdoekje Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Origineel bericht van: subder zou iemand mij kunnen helpen mijn philipsje weer tot leven te wekken?? please het topic zou makkelijker leesbaar zijn als je aangeeft om welke Flips het gaan, typenummer bedoel ik En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
guykers Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Daar is de zoekfunctie toch voor dan zie je dat de ts 4,5 jaar geleden een Citaat: ik heb een philips 6073 met fw met emmu had. ps maar inplaats van de vorige vraag te uppen, wordt er liever een nieuw toppic geopend. on-topic ben voor werkzaamheden deze maand niet in staat om te helpen, mocht begin juni het probleem nog bestaan, pm mij maar. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast subder Geplaatst: 10 mei 2009 Geplaatst: 10 mei 2009 ik heb inderdaad een ik heb een philips 6073 met fw met emmu. In ieder geval bedankt voor je reactie en ik zal contact met je opnemen als het dan nog niet is opgelost. gr maurice
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen