Ga naar inhoud


Smartcardregistratie Canal digitaal lukt niet.


Gast Pantech

Aanbevolen berichten

Gast Pantech

Ik heb een Humax 5400z van iemand overgenomen. Hier zit de josje software op. Nu heb ik een abonnement afgesloten bij Canal digitaal maar krijg de registratie mislukt. Weet iemand of ik in het josje menu een bepaalde instelling moet wijzigen zodat de Humax de canal digitaal kaart herkend? De FTA zender doen het wel gewoon en bij de Nederlands kanalen krijg ik ook de EPG, echter geen beeld.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Pantech
Ik heb een Humax 5400z van iemand overgenomen. Hier zit de josje software op Josje maakte geen software, vertaalde deze alleen.
Nu heb ik een abonnement afgesloten bij Canal digitaal maar krijg de registratie mislukt.Betekend dus dat je geen geldige kaart hebt
Weet iemand of ik in het josje menu een bepaalde instelling moet wijzigen zodat de Humax de canal digitaal kaart herkend?Kaart wordt herkend, is alleen niet geldig
De FTA zender doen het wel gewoon en bij de Nederlands kanalen krijg ik ook de EPG, echter geen beeld.
Als je ook nog de emu hebt aanstaan en/of geen goede pmctabel gebruikt, wordt het zowiezo al moeilijk


eerst zorgen voor een juiste functionele kaart.

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...