tipje Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Ik ben bezig om op een dell laptop een draadloze internetverbinding te realiseren. Hij draait met vista. Nu heb ik meerdere netwerken gevonden maar hij wil niet werken op 1 van deze. Nu wil ik ze allemaal verwijderen en opnieuw beginnen. Hoe kan ik ze verwijderen??
Ome Merde Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 als het niet wilt werken denk ik niet dat het verwijderen ervan (profiel) gaat helpen, maargoed, nooit geschoten is altijd mis : http://www.computerhandleiding.nl/vista/vista-draadloos.html merDe deze ruimte is te huur
tipje Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Geplaatst: 9 mei 2009 Dit had ik al gevonden maar het werkt niet ( Ga naar Draadloze netwerken beheren (bij Taken, links) Verwijder eventueel aanwezige netwerken deze lijst )
Ome Merde Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 kan je specifieker zijn ? wat werkt er precies niet ? kan het zijn dat ie klem loopt op de beveiliging ? probeer je draadloze netwerk eens zonder beveiliging in te stellen (effe configgen met UTP kabeltje). ik heb dat wel eens vaker gezien met dat geweldige netwerkcentrum van Vista merDe deze ruimte is te huur
tipje Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Geplaatst: 10 mei 2009 Hallo Merde Ik heb de installatie cd gebruikt van de livebox, daarmee kon ik zo de draadloze laptop instellen. het werkt nu perfect. thx voor het meedenken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen