SouLGuY Geplaatst: 10 mei 2009 Geplaatst: 10 mei 2009 Ben een grote fan van dat radiostation, maar stel de laatste weken vast dat er geen stereo meer te horen is. Op andere stations hoor ik dit wel. Heb al het station opnieuw ingeladen, helaas... Ligt het aan mij ? Kan iemand ook even luisteren ? Jazz FM zit op Astra 2, 11390 V Ontvanger = Topfield 7700 HSCI VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DABLogitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 mei 2009 Geplaatst: 10 mei 2009 Heb even geluisterd (met de koptelefoon), het is inderdaad mono. Ik zou ze een email sturen met deze klacht. Het is een stroom van 128 kbps dus stereo zou geen probleem moeten zijn.
Alfons Verbiest Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Origineel bericht van: SouLGuY Ben een grote fan van dat radiostation, maar stel de laatste weken vast dat er geen stereo meer te horen is. Op andere stations hoor ik dit wel. Heb al het station opnieuw ingeladen, helaas... Ligt het aan mij ? Kan iemand ook even luisteren ? Jazz FM zit op Astra 2, 11390 V Ontvanger = Topfield 7700 HSCI Het was mij ook al opgevallen. Via Jazz FM zenden ze wel in stereo uit. Ik heb ze zojuist een contactformulier via de site gestuurd.
Mister HaCk Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Moet je zeker in het nederlands doen, is een engels station. Probeer eens in Engels. En zover ik hoor is hij stereo. Zit verschil tussen Links en Rechts
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Nou ik heb echt goed geluistert, met de koptelefoon en ik hoor niets dat in de verste verte wat op stereo lijkt. Ook als ik mijn versterker op mono zet hoor ik geen verschil. Het verschil dat jij tussen links en rechts hoort zijn de beide mono kanalen. Zou het echt mono zijn, dan hoorde je ook maar uitsluitend één kanaal uit of Ch1 of Ch2 audio-uitgang. In werkelijkheid zijn het dus 2 gescheiden monokanalen die via de 128 kbps stroom worden overgedragen.
SouLGuY Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Geplaatst: 11 mei 2009 Als je wilt reageren doe dit het best naar dit adres : mike.vitti@jazzfm.com Mike is zo wat de baas van het station. Heb dit enkele dagen gedaan, antwoord gekregen van hem dat hij 'het' ging bekijken. Sindsdien niks meer, en ik hoor nog steeds geen veranderingen op satelliet. Wellicht gelooft die vent me niet. Dus jongens gelieve ook een mailtje te sturen met je klacht ! Misschien komt er dan enige actie. VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DABLogitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10
Edgario Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Inderdaad: geen kanaalscheiding, helaas. In de volksmond noemen we dat dus mono. Leuke muziek, dank voor de tip. Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
Alfons Verbiest Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Origineel bericht van: Mister HaCk Moet je zeker in het nederlands doen, is een engels station. Probeer eens in Engels. En zover ik hoor is hij stereo. Zit verschil tussen Links en Rechts Natuurlijk heb ik dat in het Engels gedaan. Yes Sir, absolutely!
Alfons Verbiest Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Ik kreeg zojuist het volgende doorgemaild. Hi Alfons, Thanks for your question, i'll ask the technical team if there are any plans to change it. Matt. Jazz FM Hij zal dus aan 'de techniek' vragen of er plannen zijn om dit te veranderen.
Alfons Verbiest Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 I speak English very well, aber noch nicht so schnell. Maar dat komt nog wel.
Alfons Verbiest Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 En het heeft geholpen. Jazz FM zendt weer in stereo uit via sat.
Moderator ceesv Geplaatst: 13 mei 2009 Moderator Geplaatst: 13 mei 2009 Very good Sir. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
SouLGuY Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Geplaatst: 13 mei 2009 AAaah, schitterend, de stereo is terug. Aan iedereen die geholpen heeft, een dikke 'merci'. Kan ik weer met volle teugen genieten van mijn favoriet radiostation. Ze brengen ook leuke cds uit trouwens... VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DABLogitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10
verkerkbr Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Prima, Dinner Jazz nu weer in stereo. JazzFM was vroeger alleen te ontvangen in de buurt van Londen. Maar nu ook op de Sat en internet. Kan overigens Radio SRG Swiss Jazz ook van harte aanbevelen. FTA op 13o. Geeft in E2 op de Kathrein 910 ook de titel en de artiest weer. Kun je ook nog zien wat er op dat moment speelt. Groet, Bram
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen