corvettelover Geplaatst: 10 mei 2009 Geplaatst: 10 mei 2009 Geachte, Ik ben op zoek naar het schema van een mini audio systeem van philips, daar ik deze niet kon vinden op de server van "steve" richt ik mij tot deze. Hopelijk kan mij iemand helpen. Ik heb namelijk een uitgang probleem en denk dat de versterker het soms opgeeft. Alvast bedankt, Corvettelover Roll me over babe. -------------------------- DSX6073 Triax 78cm Euromuis_DSX6072_V3.7a motor H-H SG2100 SC-master Phoenix --------------------------
corvettelover Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Geplaatst: 12 mei 2009 Niemand? Roll me over babe. -------------------------- DSX6073 Triax 78cm Euromuis_DSX6072_V3.7a motor H-H SG2100 SC-master Phoenix --------------------------
columbo Geplaatst: 14 mei 2009 Geplaatst: 14 mei 2009 Een schema heb ik ook niet,echter wel een paar tips;1 een versterker die het soms begeeft? wat is dit voor een onzin hij begeeft het of hij begeeft het niet.2 beschrijf de klacht beter .lose kontacten svp over solderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen