Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben volslagen nieuw met de Dreambox en wil nog geen ingrijpende dingen veranderen, op gevaar af dat ik dan problemen krijg.

Vanuit de winkel zit er een zenderlijst in waar ik inmiddels aan gewend ben. Maar er ontbreken zenders die ik wil zien. Nu kan ik zenders laten zoeken, maar waar komen deze dan in de zenderlijst te staan en worden reeds bestaande zenders ook opnieuw toegevoegd en heb ik deze dus dubbel?

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Geplaatst:

En aan welke zenders denk je dan?

Je zou eventueel een handmatige scan kunnen uitvoeren van de betreffende transponder of een full scan zonder dat de lijst overschreven wordt.

Deze worden dan in de all services lijst tussengevoegd die alfabetisch is opgesteld.

Daarna kan je die via het menu toevoegen aan een bestaand boeket of eventueel bewerken in Dreambox-edit.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:

Nou ja, ik zocht bijvoorbeeld de TV5 zenders en die staan er niet in (is canal+ of digitaal geloof ik). In mijn boucuets heb ik geen "all services" wel een lege map "favorieten", dus waar komen de zenders terecht en worden bestaande zenders opnieuw toegevoegd....

Geplaatst:

Was even zoeken, maar ik ben er achter, ze staan na pijltje omhoog, onder de knop "alles" rood dus.

Iig bedankt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen