Theo50 Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Begin vorige week heb 's morgens vroeg mijn 1000e bericht op dit forum geplaatst. Ze zullen niet allemaal even nuttig zijn geweest misschien, maar ik heb mijn best gedaan. Wel heel raar dat ik toen ik 's avonds weer op dit forum kwam de stand opeens op 910 berichten stond. Ik heb een berichtje naar de moderators gestuurd via "contact", maar heb daar verder niets meer van gehoord. Het hoe en waarom zou ik dus niet weten. Zijn er meer leden die hebben meegemaakt dat de berichten teller opeens een andere stand aangaf dan een dag eerder? Ik weet dat het in garages wel vaker voorkomt dat de teller wordt teruggedraaid, maar op een forum?
Psychosammie Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Komkommertijd? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Ron Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Ik heb dat mailtje eerlijk gezegd (nog) niet beantwoord omdat ik erg veel mailtjes krijg en dit helemaal niet belangrijk vond. Ten eerste veranderen post-aantallen niet zomaar en ten tweede, "who cares" hoeveel berichten iemand op de teller heeft staan? Geen enkele software kan meten hoeveel berichten daarvan "zinvol" waren, dus is dat helemaal niet interessant. Ron
Theo50 Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Geplaatst: 11 mei 2009 Origineel bericht van: Psychosammie Komkommertijd? Ja, als ik 1 woord intoets en op verzenden druk had ook ruim 2400 berichten gehad.
Neptunus Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Ik heb dat mailtje eerlijk gezegd (nog) niet beantwoord omdat ik erg veel mailtjes krijg en dit helemaal niet belangrijk vond. Ten eerste veranderen post-aantallen niet zomaar en ten tweede, "who cares" hoeveel berichten iemand op de teller heeft staan? Geen enkele software kan meten hoeveel berichten daarvan "zinvol" waren, dus is dat helemaal niet interessant. Ron Dat "who cares" kan je nog wel eens tegenvallen, zet iedereen maar eens op nul berichten! Ik voorspel je een stormvloed aan kritiek! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Elwin Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Hahaha, heb je misschien 45 berichten van Theo50 erbij gekregen? Origineel bericht van: Neptunus Dat "who cares" kan je nog wel eens tegenvallen, zet iedereen maar eens op nul berichten! Ik voorspel je een stormvloed aan kritiek! Dat denk ik ook, ik zou het wel jammer vinden om weer helemaal vanaf 0 te moeten beginnen...
Theo50 Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Geplaatst: 11 mei 2009 Ik heb in het verleden wel eens vaker berichten op dit off topic forum zien staan met "hoera mijn 1000e post". Er zijn inderdaad wel belangrijker dingen in het leven, maar ik vond die 1000 ook wel een bijzondere mijlpaal. Ik ben ook maar een simpele ziel die dat ook wel leuk vond vandaar.
leo1949 Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 >>> HIER <<< Kun je al je berichten tellen, en dan kom je er achter dat het er 889 zijn en dat je dus 25 bonusberichten bij gekregen hebt en daardoor de teller nu op 914 staat. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Elwin Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Die 'bonusberichten' zijn berichten die na het plaatsen verwijderd zijn. De teller blijft dan gewoon doortellen.
Theo50 Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Geplaatst: 11 mei 2009 Ik ben echt nog niet dement de teller heeft echt op 1000 gestaan, misschien is er juist bij de berichten opslag iets fout gegaan. Als het echter niet meer te achterhalen vind ik het jammer, zeker als niemand het gelooft. Het is weer eens typisch iets wat alleen mij gebeurd. Gooi er wat mij betreft maar een slot op.
Greatone Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Origineel bericht van: Theo50 Als het echter niet meer te achterhalen vind ik het jammer, zeker als niemand het gelooft. Ik geloof je hoor * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
leo1949 Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Het begint een structurele Sat4all fout te worden, is pas geleden ook al tersprake is geweest. Dus het gebeurd niet alleen bij jou, en daar vielen ze maar over 1 bericht. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Duwgati Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Origineel bericht van: leo1949 >>> HIER <<< Kun je al je berichten tellen, en dan kom je er achter dat het er 889 zijn en dat je dus 25 bonusberichten bij gekregen hebt en daardoor de teller nu op 914 staat. Dat klopt helemaal. Het eerste getal (889) komt precies overeen met het aantal berichten van Theo dat er op dit moment in de database is terug te vinden. Maar om niet telkens een telling te moeten doen van ieder lid wat inlogt, wordt er een teller bijgehouden ergens in de database. En daarmee gaat het nog wel eens mis. Bij sommigen staat de teller hoger dan het werkelijk aantal actieve berichten, bij sommigen lager. Waar de oorzaak precies in zit weet ik ook niet. Boeit mij persoonlijk trouwens ook niet
leo1949 Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Nou weet ik waarom die Merde zo hoog staat daar zitten een hoop postings van ons bij. :D Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen