gigantaandemuur Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Klopt bij iedere post van m zelf neemt hij er 10 andere bij "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Feedhunter Rini Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Wat de tellerstand van mij betreft behoeven jullie geen zorgen te maken. Die klopt het wel Hoe weet ik dat nou, omdat ik ook bij andere forums post. Overigens..... Ik maak me daar niet druk over of krijg je bij een bepaald aantal wat groeten Feedhunter Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor
goto Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Theo50...ik leef met je mee en daarom ( als het mogelijk is ) een verzoek aan de mods om 85 van mijn teller af te halen en daarmee die van Theo te verhogen. Volgens mijn akela is dit ook een " goede daad " en hoef ik er deze maand nog maar eentje :-) compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Greatone Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Als we met zijn allen nou wat berichten doneren, dan kan Theo met stip Ome Merde wel voorbij * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Theo50 Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Geplaatst: 12 mei 2009 Het is al opgelost, iedereen die mij antwoord heeft gegeven is zelf de 1000 al dik gepasseerd en "Core Member". Als ik dus zelf ook een maandje slap ga lullen zit ik zo over de 1000 heen.
Psychosammie Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Ik lees net dat Nederlanders massaal in complotten geloven. Dit is een complot! We worden hier genept! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
pukje Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Als je perse de teller hoog wil krijgen kan je het volgens mij zo doen (zonder te spammen) Iedere keer als je iets post gaat de teller naar boven dus ook bij een bericht weizigen en als je teller hoog genoeg is kan je ook weer het bericht weer wissen. Let wel op de max. time die je krijgt om je bericht te weizigen.
Theo50 Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Geplaatst: 12 mei 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Theo50 Het is al opgelost, iedereen die mij antwoord heeft gegeven is zelf de 1000 al dik gepasseerd en "Core Member". Als ik dus zelf ook een maandje slap ga lullen zit ik zo over de 1000 heen. Daar ben je al knap mee bezig Ik ben met onmiddellijke ingang begonnen! Als iedereen het maar onzin vindt zou het misschien beter zijn als Top Auteurs hiernaast ook maar van het bord wordt verwijderd. Net als de benamingen: 0 Proef lidmaatschap 25 Lid 100 Sat4all regular 300 Sat4all Fan 500 Sat4all Freak 1000 Sat4all Core Member 5000 Sat4all verslaafd En die teller ( die toch al stuk is) kan ook van het bord af. Het geeft alleen maar vervuiling en dient nergens toe. Ik vergat bijna de forum statistieken, die kunnen er dan ook gelijk af. Aangezien iedereen, althans dat zeggen ze, het hele gedoe met berichten onzin vindt kan het zo worden ingevoerd lijkt mij.
Gast Paullo Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Jongens, jongens is dat nu werkelijk zoveel ophef waard. Of je nu al of binnen een maand 1.000 berichten hebt, heeft toch allemaal niet zoveel belang. We zijn toch niet met een wedstrijd bezig. Greets.
Neptunus Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Origineel bericht van: pukje Als je perse de teller hoog wil krijgen kan je het volgens mij zo doen (zonder te spammen) Iedere keer als je iets post gaat de teller naar boven dus ook bij een bericht weizigen en als je teller hoog genoeg is kan je ook weer het bericht weer wissen. Let wel op de max. time die je krijgt om je bericht te weizigen. En als je dan ook nog eens je eigen taalvouten via een nieuw bericht gaat corrigeren, in jouw geval "weizigen" veranderen naar "wijzigen" gaat het nog een extra snel met de teller! Sorry, ik kon het niet laten en het is goed bedoeld! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
pukje Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Ja taalvouten is een probleem bij mij ,op school hebben ze het bij mij ingehamerd ,ben talen labiel Maar tegenwoordig lees ik veel duits,engels en nederlands door elkaar/achter elkaar en daardoor komen mijn taal vouten (of is het fouten)
Elwin Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Bij wijzigen gaat de teller niet omhoog hoor, die blijft staan op de stand van de start post Blijft gewoon bij mij op 10049 staan Als je een bericht plaatst, en hem daarna weer verwijdert, blijft de teller gewoon staan. Zo kun je het wel faken om 1000 berichten op je naam te krijgen.
goto Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Fehler...mistakes...fouten,hoe ik ook probeer te mixen,ik kom niet tot de schrijfwijze " vouten " als je nu misfehlen geschreven had, was het te begrijpen ;-) compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen