Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze week is op het Nederland 4 Etalagekanaal Familie 24 te zien. Alleen zie ik op dit moment alleen maar promo's. Ze blijken pas na 20:30 uitzending te hebben. Is dat niet een beetje zonde van de bandbreedte. Kan er deze week dan geen zender op die 24 uur per dag uitzendt?

Als Familie 24 een maand lang op het normale Etalagekanaal zou zitten, zouden we tot 19:00 kunnen kijken, en dus alleen maar promo's kunnen zien. Beetje jammer... frown

Geplaatst:

Overdag zou op dit kanaal kinderprogramma's komen, die er dus nog niet zijn....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Deze week is op het Nederland 4 Etalagekanaal Familie 24 te zien. Alleen zie ik op dit moment alleen maar promo's. Ze blijken pas na 20:30 uitzending te hebben. Is dat niet een beetje zonde van de bandbreedte. Kan er deze week dan geen zender op die 24 uur per dag uitzendt?

Als Familie 24 een maand lang op het normale Etalagekanaal zou zitten, zouden we tot 19:00 kunnen kijken, en dus alleen maar promo's kunnen zien. Beetje jammer... frown

De minister (Ronald Plasterk) moet nog zijn definitieve toestemming geven lees ik in het bericht van David de Jong op zijn website.
Geplaatst:

Oké dan, Zappelin 24 komt straks op de plek van Familie 24 overdag. Niet echt nuttig van CDS om Familie 24 nu al door te geven dan...

Geplaatst:

Het is toch niet CDS die bepaald welk kanaal er op Nederland 4 wordt doorgegeven (in tegenstelling tot het etalagekanaal) ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Niet? Volgens mij is het Nederland 4-kanaal alleen bij CDS te zien, dus dan lijkt het mij dat CDS bepaalt wat er op komt. Voorheen was er altijd zo'n mooi lijstje met wat je elke week kunt verwachten, niemand die er eentje heeft van de komende weken? confused

Geplaatst:

De zenders van NEDERLAND 24 zijn de internet kanalen van de publieke omroep.

Daarvan zijn enkele zenders door CD's op de satelliet gezet als thema zenders.

Daaronder is ook het etalage kanaal van de omroep bij in de vorm van Nederland 4

Dus door de zender Nederland4 erop te zetten bepaald CD's dit samen met de omroep.

Daarom heb ik ook een oude pc op internet en de tv aangesloten en kan ze daardoor allemaal zien

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Heeft het kanaal bij jullie een naam? Ik heb de zender al een keer verwijderd en de transponder opnieuw ingelezen, maar de naam blijft helemaal leeg.

Beeld en geluid zijn verder goed. Ik heb voor het laatst om 20.00 uur gekeken en weet niet hoet het nu (1,5 uur later) is.

Geplaatst:

komt hier nu binnen als "nederland 24" wat ik wel wat idioot vind zeker omdat als logo nog steeds een "4" gebruikt wordt. Ze kunnen er misschien "nederland 4 24" van maken, zoals met de andere digitale kanalen ? :D

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jean-Claude
komt hier nu binnen als "nederland 24" wat ik wel wat idioot vind zeker omdat als logo nog steeds een "4" gebruikt wordt. Ze kunnen er misschien "nederland 4 24" van maken, zoals met de andere digitale kanalen ? :D

Dat "24" heeft de NOS gewoon afgekeken cq gepikt van de BBC. Alleen de BBC gebruikt 24 niet meer in de benaming van BBC News.
De NOS kopieert alles van de BBC. Jammer genoeg, is de leader bij de NOS storend hard, terwijl dit bij de BBC dus niet is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen