Apple740 Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Wat me opvalt is dat de 8000 werkelijk een kneiter van een display heeft (je kunt er bijna tv op kijken ) maar dat er maar érg weinig mee gedaan wordt. Zo mis ik bijvoorbeeld een HDTV logo i.c.m. 720p/1080i aanduiding in het geval van een HD uitzending en een record logo in het geval van een opname. Nou weet ik wel dat je de klok kunt laten knipperen tijdens een opname, maar dat vind ik werkelijk geen gezicht, die grote knipperende klok. Een klein "rec" logo'tje ergens rechtsbovenin zou niet misstaan, toch?
DeBeek Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Denk dat je hiervoor bij de maker van de door jouw gebruikte skin moet zijn. Of je moet je skin.xml zelf gaan aanpassen met de info die je op het display wilt zien. Zelf dit ook gedaan (7025) zie nu : Zendernaam, Programma naam, Voortgangs balk, Een knipperende R bij opname, de tijd met seconde aanduiding.
Apple740 Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Geplaatst: 11 mei 2009 Origineel bericht van: DeBeek Denk dat je hiervoor bij de maker van de door jouw gebruikte skin moet zijn. Andere skins geven mij een andere look van de infobar/menu en dergelijke, maar veranderen niets aan het Oled display van de Dreambox zelf. Om te beginnen zou ik die knipperende "R" bij een opname al heel fijn vinden.
De_Muts Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Origineel bericht van: DeBeek Denk dat je hiervoor bij de maker van de door jouw gebruikte skin moet zijn. Of je moet je skin.xml zelf gaan aanpassen met de info die je op het display wilt zien. Zelf dit ook gedaan (7025) zie nu : Zendernaam, Programma naam, Voortgangs balk, Een knipperende R bij opname, de tijd met seconde aanduiding. waar is skin,xml te vinden in welke map? VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo Triax 80CM Multifeed (13-19-23-28) Ziggo (Full Package)
DeBeek Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 USR / Share / Enigma2 Daar staan de skins, de skin .xml staat in de map van je gebruikte en/of geinstalleerde skin...
Dolf Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Ik zou graag geen seconden willen zien, wat moet er dan in plaats van WithSeconds in: <widget source="global.CurrentTime" render="Label" position="26,40" size="106,24" font="LCD;24" halign="left" > <convert type="ClockToText">WithSeconds</convert> </widget> Dolf. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
DeBeek Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Citaat: <convert type="ClockToText">WithSeconds</convert> Verander WithSeconds in Default.
Broertje Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Hi Ronald, die knipperende R vind ik wel beter dan een klok die knippert. Kan ik dat ook aanpassen in mijn Gemini image op de 7025+ ? Groetjes Danny Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E
Dolf Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Hier mijn skin.xml met knipperende R. Onderaan de file staan enkele regels voor een knipperende R. skin.zip VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Golfdiesel Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Origineel bericht van: DeBeek Denk dat je hiervoor bij de maker van de door jouw gebruikte skin moet zijn. Of je moet je skin.xml zelf gaan aanpassen met de info die je op het display wilt zien. Zelf dit ook gedaan (7025) zie nu : Zendernaam, Programma naam, Voortgangs balk, Een knipperende R bij opname, de tijd met seconde aanduiding. Zou je jouw skin.xml willen delen met ons? Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Broertje Geplaatst: 15 mei 2009 Geplaatst: 15 mei 2009 Ik ga het proberen ! ;-) Thx sofar ! Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E
Broertje Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 De Skin zomaar er overheen lukte niet....maar heb wel gekeken naar de code en deze aangepast in mijn skin.xml. Das gelukt, een knipperende R ! Beter dan een geheel knipperende klok....valt "te" op vind ik zelf. Nou ben ik alleen benieuwd hoe je groter de zendernaam en de naam van het programma erin krijgt. Zoals het plaatje bij Ronald. Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E
DeBeek Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 Hierbij het stukje uit de skin. Eventname geeft de programma naam. Het groter maken van letters en cijfers doe je door je font groter te maken ipv 14 >18. <!-- LCD Main)--> <screen name="InfoBarSummary" position="0,0" size="132,64"> <widget source="session.CurrentService" render="Label" position="1,0" size="130,38" font="OLED;14" halign="center" > <convert type="ServiceName">Name</convert> </widget> <widget source="session.Event_Now" render="Label" position="2,14" size="125,19" font="Regular;18" halign="center" > <convert type="EventName">Name</convert> </widget> <widget source="session.Event_Now" render="Progress" position="3,36" size="126,4" borderWidth="1" > <convert type="EventTime">Progress</convert> </widget> <widget source="session.RecordState" render="FixedLabel" text="R" position="2,43" size="20,20" font="Regular;20" > <convert type="ConditionalShowHide">Blink</convert> </widget> <widget source="global.CurrentTime" render="Label" position="26,40" size="106,24" font="LCD;24" halign="left" > <convert type="ClockToText">WithSeconds</convert> </widget> </screen>
Dolf Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 In de Merlin Magic skin zit de zelfde display als van Ronald, je kan deze skin eens proberen om te zien of je display je bevalt. Dolf. Merlin_Magic_CVS.tar.gz VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Broertje Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 Hi Dolf en Ronald, bedankt voor jullie info ;-) Zomaar de regels erbij plonzen in mijn XML....ging niet goed. Ik denk dat ie blijft hangen met laden omdat er een font niet gevonden wordt ? OLED font ? Weet niet waar deze zo gauw staan....ga ik eens naar op zoek. Ik heb de Skin geprobeerd en dan klopt het wel ja ;-) Echter vind ik mijn "Gemini Stone 2 modern skin" toch fraaier eerlijk gezegd. Bedankt voor het meedenken zover ;-) Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen