Apple740 Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Geplaatst: 17 mei 2009 Om even op het oorspronkelijke onderwerp terug te komen (de 8000 ), ik ben er ondertussen achter dat Nabilo Black Hole bij de 8000 een knipperende R laat zien tijdens een opname. Daar mogen Pli en Milo wat mij betreft een voorbeeld aan nemen.
Gerard 76 Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Het blauwe LED lampje laten knipperen wat in Newnigma ook zit,is ook prima vind ik.
bramj Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Origineel bericht van: Apple740 Om even op het oorspronkelijke onderwerp terug te komen (de 8000 ), ik ben er ondertussen achter dat Nabilo Black Hole bij de 8000 een knipperende R laat zien tijdens een opname. Daar mogen Pli en Milo wat mij betreft een voorbeeld aan nemen. Hi, Bij Milo hebben sinds gisteren een knipperende R Bram
Gast MiLo Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Origineel bericht van: Apple740 Daar mogen Pli en Milo wat mij betreft een voorbeeld aan nemen. Ben ik mee bezig... Mijn doosje toont nu een R in movie/tv mode, en een knipperende "Rec" linksonder in standby. Ook nog wat met fonts en sizes gespeeld.
Apple740 Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Geplaatst: 17 mei 2009 Origineel bericht van: MiLo Ben ik mee bezig... Mijn doosje toont nu een R in movie/tv mode, en een knipperende "Rec" linksonder in standby. Ook nog wat met fonts en sizes gespeeld. Nice, dat gaan we eens uitproberen dan. En een HDTV logo'tje op het display in het geval er een HD zender opstaat is dat een onoverkomelijke opgave of ook wel vrij eenvoudig te doen voor je? Zou de kers op de taart zijn.
Gast MiLo Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Mijn laatste LCD skin. uitpakken op MiLo image is veilig, op andere images met de hand doen he... lcd.tar.gz
renzie Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Origineel bericht van: MiLo Mijn laatste LCD skin. uitpakken op MiLo image is veilig, op andere images met de hand doen he... hoe pak ik deze uit in Milo? plaatsen in tmp en via softwarebeheer/ instaleer lokale ipkg ? renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen