Gast Geplaatst: 20 mei 2002 Geplaatst: 20 mei 2002 @ azazel, Prachtig hoe je uitleg is ,hetzelfde krijgen wij hier ook binnen. Het is veel beter zo dan al die stomme praatjes over bijna gekraakt. Er gaat veel goeds van jullie groep uit,ook hier op Canarias. Ga zo door ,ik vind het jammer dat ik niet genoeg geleerd heb over de coderingen om er iets van te snappen ik probeer wel om op de hoogte te blijven. Ga zo door. en suc6 . Groeten Ido. Hoge bomen zijn lange planken!!!
Gast Geplaatst: 20 mei 2002 Geplaatst: 20 mei 2002 de man in spanje heeft gelijk de aston cam 1.05 werkt niet met seca 2 wel na een update maar dan word het een 1.06 met land code. wel degelijk hebben de receivers in spanje een update gehad. groetjes uit la capellania benalmadena malaga
Azazel Geplaatst: 20 mei 2002 Auteur Geplaatst: 20 mei 2002 Hallo satvrienden, KIjk dat is nu net de informatie die we met z'n allen zoeken! Ga zo door jongens! Even een paar vraagjes... Hagar, Fortec Star en aston 1,05 met blackcard werkt volgens jou wel, is de Fortec gepatched en welk software heb je daar voor gebruikt? Escas niet geprobeerd op een humax 5400 met de blackcard. Ja hij is inderdaad potenter maar dat is iets waar we ons nog niet mee bezig hebben gehouden. Dank je Hagar, een goed idee..brengt ons ietsjes dichter.. Je zegt ook dat de 5in1 soft werkt op de Fortec Star? Dat is erg vreemd.. en je ziet alle kanalen van CSD?? Hoe heb je dat voor mekaar gekregen als ik zo vrij mag zijn.. Seca2 is op dit moment onmogelijk (gezien we geen MK's hebben) Dus het zou beteken dat je software hebt met de nieuwe MK's voor CSD, Seca2?? Ibby, Nee absoluut je Aston 1,05 niet verkopen, maar rustig afwachten. Als het echt blijkt dat deze niet compatible is met seca2 (wat op moment wel naar lijkt) zal er zeker een update op komen. kan ook door de blackcard komen, zolang we dit niet weten moeten we niets overhaast doen! Moscaatje, Nogmaals Aston 1,05 en Humax samen met de blackcard gaan niet samen.. Welk software versie heb je op je humax, is je aston geupdate en wat voor pakket heb je bij CSD, zal toch niet zo zijn dat het ook nog eens per pakket gaat schelen... Ik hoop hier meer over te weten te komen want het is echt onmogelijk om de blackcard in een Humax in combinatie met Aston 1,05. Jongens ga zo door, dit is nu net de informatie die we allemaal zoeken! Hier komen we in ieder geval verder mee. Gracias y saludos! 'Azazel miembro del equipo RAIDEN, la resistencia' [color:"red"] LLORAMOS JUNTOS, GANAREMOS JUNTOS! [/color]
Gast Geplaatst: 21 mei 2002 Geplaatst: 21 mei 2002 @Azazel Voor de duidelijkheid, de Fortec Star 5400Z werkt met 5 in 1 zonder speciale patch, wordt zo gelevert vanuit de fabriek. Alle canalen de canal +?, nee, alleen waar ik een abo op heb. Ik heb in mijn Irdeto inbedded een fun4 met 5 in 1 van boris, kijk daarmee via, en met Aston of de Escas-cam met de orig. zwarte dame switch ik naar het pakket waar ik een abo op heb en dat werkt zonder problemen.
Gast Geplaatst: 21 mei 2002 Geplaatst: 21 mei 2002 Even een andere vraag. Zijn de ontvangers in Spanje die dus voorzien zijn van een firmware update van CSD nogwel compatible met SECA1 of doen ze daar niks meer mee? Groeten
Gast Geplaatst: 21 mei 2002 Geplaatst: 21 mei 2002 @Sattools Daar kan ik je niet mee helpen, daar ik niet meer speel met de orig. reciever, het was altijd al lastig met seca 1 om elke maand codes aantepassen en kon niet alles kijken wat ik wilde, bv geen k´s. Ik speel alleen met een vrije reciever en daar geen problemen met seca 1 of seca 2, makkelijker, toch. Saludos
Gast Geplaatst: 21 mei 2002 Geplaatst: 21 mei 2002 Sorry een vraagje, Ik lees dat in veel gevallen Aston 1.05 + originele kaart (Black Lady) als 100% werkend worden opgegeven. Kan iemand mij keyupdates bevestigen op die Aston 1.05 in zeg maar Humax of Nokia, want dat schijnt helemaal niet te lukken bij de mensen (abonnees) die ik ken. MvG Marnasat
Azazel Geplaatst: 21 mei 2002 Auteur Geplaatst: 21 mei 2002 Hallo Hagar, dank je voor je antwoord, zeer nuttige informatie. Dus als ik het goed begrijp werkt je blackcard op je Fortec Star 5400Z, de kanalen waar je abo op hebt. Je Fortec Star heeft dus geen patch. Een simpele verklaring zou kunnen zijn dat je Fortec Star geupdate is met de software die CSD naar alle spaanse receivers heeft gezonden. Nogmaals getest op de humax 5400 (gepatched) en de aston V1.05 en blackcard, resultaat geen beeld voor CSD kanalen. Saludos. 'Azazel miembro del equipo RAIDEN, la resistencia' [color:"red"] LLORAMOS JUNTOS, GANAREMOS JUNTOS! [/color]
Aanbevolen berichten