groeselt Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Ik heb veel gelezen over mounten maar lukt me niet kan iemand me even stap voor stap zeggen hoe ik mijn pc mount in dreambox 800 onder gemini 4.2. dankjewel
freaky Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Stap 1 zorg dat je een NFS server hebt draaien op je PC Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
groeselt Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Geplaatst: 14 mei 2009 deze heb ik , maar zie geen mapje die linkt naar pc. ip adres van pc ingesteld in dream
robbedoeske Geplaatst: 14 mei 2009 Geplaatst: 14 mei 2009 Je kunt ook de "netwerk browser" plugin installeren,die vind alle gedeelde mappen middels cifs.
groeselt Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Geplaatst: 16 mei 2009 dit werkt bij mij niet. kan iemand me even in een paar stappen dit uitleggen heb gemini 4.2 heb op pc een map gedeeld, maar kan deze niet op dream800 zien
robbedoeske Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 Origineel bericht van: groeselt dit werkt bij mij niet. kan iemand me even in een paar stappen dit uitleggen heb gemini 4.2 heb op pc een map gedeeld, maar kan deze niet op dream800 zien Xp of vista?
robbedoeske Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 Ik heb het gewoon met de netwerkbrowser gedaan,werkt perfect,ziet alle gedeelde mappen,en die kun je activeren.
groeselt Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Geplaatst: 17 mei 2009 ik heb er eens nabilo black hole op gezet en via een ingebouwde mountmanager ging het perfect alleen dvd bestanden en mkv haperde vanwege de snelheid denk ik (jammer) maar het liefst zet ik gemini er weer op, ga vandaag maar weer eens proberen
robbedoeske Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Origineel bericht van: groeselt ik heb er eens nabilo black hole op gezet en via een ingebouwde mountmanager ging het perfect alleen dvd bestanden en mkv haperde vanwege de snelheid denk ik (jammer) maar het liefst zet ik gemini er weer op, ga vandaag maar weer eens proberen Ik heb er een OoZoon lean image op,en tot nu toe gaat het afspelen van dvd en mkv (met ondertiteling) perfect,geen haperingen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen