Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds de kaartwissel van CD kan heb ik zwart beeld. Het is een veelvoorkomend probleem maar nu zoek ik iemand die beide ontvangers van mij kan voorzien van UCAS 3..

Ik heb de Xtreme STR 6400 en een Xtreme PVR 6500, beide met een magic module. Ik heb de onderwerpen een beetje doorgelezen en je moet dus blijkbaar een casinterface hebben waarbij de versie 2 en 3 te snel zijn en je een vertraging moet solderen.... Dit is niet mijn vak en ik wil eigenlijk gewoon weer kijken met mijn ontvangers die ik destijds gekocht heb voor de optische uitgang......

Ik woon in de buurt van Zwolle en vind het niet erg om ff naar het noorden te rijden of tot aan Arnhem/Utrecht

Groeten Mark

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

wil het best voor je doen, ik woon in noord holland maar daar is misschien wel een mouw aan te passen. stuur maar pm.

Geplaatst:

Als je een magic module hebt met de penta cript 1.20 kun je gewoon je kaart in doen werkt prima ook op TVV.Een programmer heb ik ,daar kun je ook je ucas en Magic mee progameren,heb er allen nog geen progamma daar voor,zal wel even zoeken.ik heb zelf een Dreambox 7020 daar heb je zo iets niet nodig.

Geplaatst:
Origineel bericht van: columbo
Als je een magic module hebt met de penta cript 1.20 kun je gewoon je kaart in doen werkt prima ook op TVV.

De topicstarter schrijft toch dat het niet meer werkt met de nieuwe seca3 kaart.
Pentacrypt werkte goed met seca2 met seca3 nada. frown

Origineel bericht van: mkootstra
Sinds de kaartwissel van CD kan heb ik zwart beeld. Het is een veelvoorkomend probleem maar nu zoek ik iemand die beide ontvangers van mij kan voorzien van UCAS 3..

Ja dat er niet veel animo is dat is begrijpelijk vorige week nog geprobeerd en uiteindelijk wel gelukt zie dit topic.
Toch ben ik er drie uur mee bezig geweest met cas2 niet gelukt dan val je terug op de Cas1 of in mijn geval een Cammy en ja een keer proggen duurt een uur zo ongeveer als het dan niet lukt kun je weer beginnen.

En waarom iedereen er ucas 3.0 op wil hebben begrijp ik ook niet alle muziekkanalen werken niet zoals MTV,Mezzo zelfs TV Orange geen beeld en geluid.
De beste oplossing is een geschikte ci module die op alles werkt.
Maar goed ik wil het ook wel proberen om die Extreme's te proggen maar dat je er op kan wachten lijkt me niet. laugh
Geplaatst:

Ach ik heb nu al een paar dagen geen beeld meer en nog genoeg dvd's op de plank dus ik vermaak me wel maar ik baal er uiteraard wel een beetje van. En ja als bij elke wissel ik problemen krijg dan gaat alles de deur uit... op dit moment zijn er alternativen genoeg...... maar goed dat is wel een laatste optie..

Ik heb nog een Canal digitaal CI module liggen maar daarop heb ik ook geen beeld. De magic module heb ik op dreamload gezet want de Canal Digitaal CI bleef initialiseren.... Dit was op de PVR versie, misschien werktkan de STR er wel mee omgaan...

Wat ik mij nog kon herrineren van een vorige kaartwissel was dat de kaart niet geactiveerd kom worden. Nadat ik de kaart bij de buren in een gecertificeerde ontvanger gestopt had deed hij het wel... zou dit kunnen?

Groeten Mark

Geplaatst:

de magic modul werkt wel met seca 3 alleen je moet wel de juiste sofwhare er in hebben bijv. pentacript 1.20 laatst nog op een Humax 5400 getest.

Geplaatst:

maar je kon via de progger toch in de magic cam een ucas 3.0 zetten

Weet nog wel dat mijn Xtreme dat nodig had voor bepaalde zenders.......vroeguhhh

Groet,

John

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

Geplaatst:

Klopt, staat hier ook al erg vaak aangegeven.

Met een cas2 interface met addon of een cas3 interface kun je de interne cam van de Xstreme herprogrammeren.

Staat al in meerdere draadjes aangegeven.

Groetjes..........

• 2 weken later...
Geplaatst:

Iemand in Noord Holland die de ucas in mij extreme kan zetten?

Alleen de camprogrammer is niet genoeg en ik heb de add-on niet erbij. Verder dan verbinden kom je dan niet

Toch bedankt voor het lenen cor maar helaas zonder add-on werkt het niet.

Wie o wie liefst rondom Amsterdam

Geplaatst:

Ik heb ook de Xtreme STR 6400.

Heb er destijds ook ucas 3.0 laten in plaatsen.

Met het oude kaartje kwam de puls niet door, en moest ik

deze om de 2 maand aanvragen via de pc.

Met het nieuwe kaartje heb ik de indruk, dat de pulsen

wel doorkomen. Een verbetering dus.

Vind die extreme wel een goed toestel. Mooi beeld.

Jammer dat je zo een speciale programmer nodig hebt.

Hopelijk vind je iemand in de buurt...

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Vandaag uit Engeland een DUOLABS Cas interface met add-on binnen gekregen. Gekocht op eb*y en had het voor 15 euro thuis

Software geinstalleerd, Cas interface aangesloten aan de Xtreme. Alles gewist, UCAS 3.0 geladen en gechecked en..... de SECA 3 kaart doet het...

Niet erg ingewikkeld....

Dus kan een slotje op.....

PS. is het ook mogelijk om een Xtreme Hornet aan de praat te krijgen met een SECA 3 kaart..... mijn buren hebben twee appaaraten in de kast staan momenteel

Geplaatst:

Ja , ook de xstreme en de hele familie uit korea kun je proggen met de cas2 met addon........bij de makers van de cas staat een handleiding met foto's ......

Groetjes......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen