keeft2006 Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Wie kan mij helpen mijn ontvanger gaat elke avond helemaal uit ook de display wordt zwart er zit een software in van standaard firmware v20 als ik de spanning er af doe en dan paar keer dan doet hij weer Ik wacht wel af
interpol Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Je kan er andere software in doen, maar ik heb het idee dat Canaal digitaal loopt te klooien met het verzenden van streams. Mischien gaat het beter als de kaartwissel achter de rug is. Het gaat bij mij alweer een tijdje goed. Openbox sg9 HD PVR
keeft2006 Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Geplaatst: 13 mei 2009 Hallo allemaal Ik heb mijn ontvanger opnieuw laten zoeken naar kanalen Maar nu staat de Nederlandse zenders niet meer boven aan Heeft niemand een nieuwe kanaal lijstje voor een originele versie 20
Con Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Origineel bericht van: keeft2006 Wie kan mij helpen mijn ontvanger gaat elke avond helemaal uit ook de display wordt zwart er zit een software in van standaard firmware v20 als ik de spanning er af doe en dan paar keer dan doet hij weer Ik wacht wel af Ik weet dat de timerfunctie corrupt is en de decoder down brengt. Dus kijk eens in de timerinstellingen of hier niet iets om 22:30 staat ingesteld. (de timerfunctie werkt alleen niet bij de SAT's, bij de originele firmware werkt het (uiteraard) wel.) HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Hellum Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 het gaat hier om de originele V20 ook ik denk dat opnieuw patchen wel helpt MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Con Geplaatst: 14 mei 2009 Geplaatst: 14 mei 2009 Origineel bericht van: Hellum het gaat hier om de originele V20 ook ik denk dat opnieuw patchen wel helpt MVG. Gerard Dan zou ik toch even kijken bij het opnemen, misschien schakelt de decoder wel naar een niet bestaande zender . . . en gaat hij daarom over zijn nek. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
unique Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 ik heb iets dergelijks ook ervaren met al meerdere srt8000's. Ik dacht eerst dat dit een hardware probleem was, maar bij nader inzien zijn deze problemen eigenlijk pas ontstaan toen de nieuwe melin kaart gebruikt werd. Heeft iemand anders deze ervaring ook?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen