Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ze kunnen hogere snelheden aan... 266 Mhz / 400 Mhz. Het ligt een beetje aan je laptop wat hij verlangt. "Snellere" kan nooit kwaad, de computer zal ze niet sneller aansturen dan dat de bedoeling is (vooral in een laptop). Soms zijn ze zelfs goedkoper.

Let echter wel op. Niet elke module werkt lekker samen met elke laptop vooral de wat exclusieve snelle jongens (ocz, geil enz..) De wat gewonere gezapige jongens werken bijna altijd. (Kingston)

Neem bij twijfel even je laptop mee om te testen of het goed werkt of google even naar combinatie laptop met geheugen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:
Origineel bericht van: seije017
fijn antwoord.
maar waar kan ik terug vinden op mijn laptop welke type ik het best kan gebruiken.

Trek er een oude uit.. De snelheid staat erop. Trouwens bij twijfel kun je altijd de snelste nemen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen