Ga naar inhoud


AZbox over en uit?


Snuffer

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: roymar
Wat zeg hier nou mee, dat de processor de dual decoding niet afhandelt??

Gr.Roymar confused


Neen, ik zeg dat de HD decoders gebruikt worden voor pure beeldverwerking, en dat kunnen dus datastreams zijn afkomstig van een tuner, of van de HDD, of van het netwerk, of van een BluRay speler, of ......

De HD decoders worden dus niet gebruikt voor het verwerken van de tuner input signalen. Er zouden bij wijze van spreken ook vier tuners aan boord kunnen zijn, zodat je drie opnames op schijf kunt zetten en naar één uitzending kunt kijken. Alleen bij de uitzending die wordt bekeken wordt een HD decoder gebruikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattaz
@LINKEY,

De chip is geschikt voor 2 x DVB-S2.
De tekst in de brochure luidt: Dual HD Decoder, Dual Audio DSP smile

Kijk eens hier cool

De betreffende brochure heb ik bovendien als bijlage toegevoegd.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Ha sattaz,

Dankje voor de document. Ik had een confidental datasheet van de maker/fabrikant "Tcom" gekregen hier stond dat het geschikt was met uitbreiden van 1 tuner can.
Dus IPTV by ethernet + 1 tuner can als optie.

Het is natuurlijk mooi als 2x DVB-S2 tuners goed gaat werken. Dan ga ik in ieder geval zeker eentje kopen.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: roymar
Wat zeg hier nou mee, dat de processor de dual decoding niet afhandelt??

Gr.Roymar confused


Neen, ik zeg dat de HD decoders gebruikt worden voor pure beeldverwerking, en dat kunnen dus datastreams zijn afkomstig van een tuner, of van de HDD, of van het netwerk, of van een BluRay speler, of ......

De HD decoders worden dus niet gebruikt voor het verwerken van de tuner input signalen. Er zouden bij wijze van spreken ook vier tuners aan boord kunnen zijn, zodat je drie opnames op schijf kunt zetten en naar één uitzending kunt kijken. Alleen bij de uitzending die wordt bekeken wordt een HD decoder gebruikt.


Bedankt voor de toelichting wink

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...