Ga naar inhoud


[AZBox HD] IPTV nu mogelijk met AZBox HD?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Volgens de releasenote van de laatste firmwareversie 0.9.2032

zou IPTV (zoals bijvoorbeeld dacht ik KPN in Nederland aanbiedt)

nu ook mogelijk zijn op de AZBox HD Elite/Premium.

 

Is er iemand met zo'n IPTV aansluiting/abbonement die dit kan bevestigen?

 

In de releasenote van de firmwareversie 0.9.2032 staat dit geschreven:

"IPTV added - streaming (multicasting) client which can receive and play a/v content from vlc format.

you can add ip channel on tv channel at setting (be careful! at moment only mpeg2ts system is supported)".

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Willy-NL

Hallo,

 

Zoals ik begrijp is IPTV momenteel meer bedoeld als bijvoorbeeld uitzendinggemist te bekijken upscaling werkt hier ook bij.

 

Greetz Willy-NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

mpeg2ts wordt toch ook door de dreambox gebruikt? Ben niet thuis, dus kan het niet zelf testen, maar dat zou dan moeten werken.

 

Gaaf dat streaming nu ook ondersteund wordt en dat je deze aan je settingslijst kunt toevoegen. Nu alleen nog support voor RTSP/ASF/WMV streams en dan kunnen we rtl/uitzending gemist etc. kijken. Super!

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast GAEvakYD

volgens mij gaat dit niet werken voor de grootste IPTV providers in nederland. KPN en Tele2 zijn namelijk overstapt op het gecodeerd oversturen van de streams. Eerder was dit wel mogelijk, maar sinds kort stuurt ook Tele2 streams gecodeerd door.

 

Ik weet dit doordat ik op een ander forum de discussie volg om IPTV werkend te krijgen binnen Windows Mediacenter of Mediaportal. Mensen hadden het perfect aan de gang, totdat de providers met het gecodeerd signaal begonnen.

 

Lees onder andere hier wat informatie:

http://forum.team-mediaportal.com/general-talk-233/livetv-web-streams-tv-server-47203/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...