Jan Ambers Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Heb onlangs in een PC een nieuwe HDD gestopt en er de eigenaar zijn XP opgezet... Toen moest per sé de toegang via een inlogpagina met paswoord gaan... so far so good... Nu heeft ie zijn paswoord veranderd en geraakt ie er niet meer in! Hoe lost men zoiets op, desnoods mag nu de inlogpagina eruit... zonder XP opnieuw te moeten installeren?
Ome Merde Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 probeer de tip van Kees Kas eens. heeft bij mij destijds met Vista geholpen. volgens die site werkt het ook onder XP merDe deze ruimte is te huur
Jan Ambers Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Geplaatst: 13 mei 2009 iet er niet ideaal en eenvoudig uit... Hoe maak ik een opstartdiskette voor XP, die toegang geeft tot harde schijf? Ik dacht om via configuratiescherm te gaan... een ommetje dus.
Ome Merde Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 het is een live cd, je moet er dus een bootable cd van maken, hoe dat moet staat op die site. even goed lezen dus ... merDe deze ruimte is te huur
Jan Ambers Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Geplaatst: 14 mei 2009 Probleem is opgelost... ========================== Met die Trinity Rescue Kit ging dit niet... Heb de isofile met nero op cd gezet, als bootable. Bij het opstarten van die CD: boot: vesamenu.c32: attempted DOS system call En dit herhaalt zich... =========================== Heb het dus opgegeven en ben even de "psychologische tour opgegaan"... Ik had hem zijn PW gevraagd dat ie laatst had ingegeven... dat was: doora ipv dora (meisjesnaam...) Ik heb Dora en Doora geprobeerd maar niks... Toen dacht ik moest ie es in Qwerty gestaan hebben ipv azerty, of gewoon een typefout gemaakt ghebben en dus probeerde ik: doorq.... en BINGO ik zat in het systeem... Dan was m'n eerste werk, alle paswoorden eruit! En ie loopt nu zonder problemen... toch leuk die PW!!!
Ome Merde Geplaatst: 15 mei 2009 Geplaatst: 15 mei 2009 da's mazzel hebben dan, ik hou nl. niet van raden, kraken die handel merDe deze ruimte is te huur
Jan Ambers Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Geplaatst: 17 mei 2009 'k ben d'r nog nie van af...Gisteren hing ie aan de lijn dat ie met outlook zijn email niet binnen kan krijgen... Die vent is nu toch oerdom! Zijn oude outlook file met dewelke de mailserver het deed zit erin, en alle coordinaten zijn OK... Maar om privacy redenen heb ik zijn mail niet gechecked, feit is ie kan nog geen dir aanmaken!!!
Puch Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Origineel bericht van: Jan Ambers feit is ie kan nog geen dir aanmaken!!! Zo zijn we allemaal begonnen iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Ome Merde Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 de meesten weten niet eens wat een directory is, als je ze vraagt naar mappen weten ze het opeens wel dos rules, da's duidelijk merDe deze ruimte is te huur
Hellum Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 Origineel bericht van: Puch Origineel bericht van: Jan Ambers feit is ie kan nog geen dir aanmaken!!! Zo zijn we allemaal begonnen Origineel bericht van: Ome Merde de meesten weten niet eens wat een directory is, als je ze vraagt naar mappen weten ze het opeens wel smile dos rules, da's duidelijk smile MD MAPNAAM MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen