Gast rubberducknl77 Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Het sinds een half uur geen beeld meer op mijn nieuwe Seca 3 kaartje, in dreambox onder Ccam 2.1.0 check ik de datum en die lijkt ok; MANAGEMENT 2009-07-10 CANADIGITAAL 2009-07-01 Heeft het al een paar maanden prima gedaan inclusief updates maar is nu ineens zwart. Ook in officiele Philips box geeft ie Juli aan maar blijft het beeld zwart. Heb vanmiddag de box een uur of 2 van de stroom afgehaald wegens onweer, en bij heropstarted kreeg ik beeld maar dat was snel weg, iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? Of moet ik naar nederland bellen opdat mijn vriend CD belt...?
h@rh@r Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Hetzelfde heb ik ook gehad met de dreambox, toen ik eenmaal de cardserver uitschakelde ging het wel goed. Ik weet niet of dit bij jou ook het probleem is. Harrie
Gast rubberducknl77 Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Heb niet eens cardserver geinstalleerd, en zoals gezegt beeld is ook zwart in officiele Philips bak. Kan een kaartje defect raken zomaar bij uit/aan zetten Dreambox? Her rare is dat ik gewoon de card-info kan lezen en dus zie dat onvangstrechten goed zouden moeten zijn... Heb box al een keer herstart en Ccam opnieuw geinstalleerd maar al ie het in de Philips ook niet doen dan lijkt me toch dat de box an sich ok is...
Nowtv Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Lijkt mij dat het toch een telefoontje wordt. De datum alleen zegt niet alles. Doe de kaart in je ontvanger, en laat hem op sbs 6 staan. Komt er dan binnen circa 30 minuten geen beeld, dan bellen. Als je kaart defect zou zijn, lijkt het dat je de datum ook niet uit zou kunnen lezen.
Gast rubberducknl77 Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Nou, ik bellen met Nederland, en met Schaamrood op kaken kom ik er achter dat ik per ongeluk mijn kaart met die van een vriend heb verwisselt (heb onlangs zijn ontvanger gedowngrade voor Seca3 compatibiliteit). Is dus in wezen niet mijn probleem, maar het blijft toch raar dat een kaart met datum Juli 2009 zomaar op zwart gaat...
Eduard07 Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Origineel bericht van: rubberducknl77 maar het blijft toch raar dat een kaart met datum Juli 2009 zomaar op zwart gaat... Toch niet uitgesloten dat er een reden voor is. Ik zou dat z.s.m. uitzoeken. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
greydutch Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Hallo Rubberduck, Ik zie dat jij vanuit het buitenland met CD belt. Ik dacht dat nogal problematisch was, of doen ze daar tegenwoordig niet meer zo moeilijk over? Ik had laatst een probleempje en heb dat via mijn contact in Nederland bij CD aangekaart. Bedankt.
Gast rubberducknl77 Geplaatst: 14 mei 2009 Geplaatst: 14 mei 2009 Nou ik bel via 'tussen station'; Een vriend in NL beheert dat soort zaken en bij problemen laat ik hem bellen, desnoods met een Skype sessie op de achtergrond om instructies meteen uit te kunnen voeren of problemen door te spelen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen