Gast katootje Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 ik had een vraag kan een upc box ook op het zigo netwerk is daar een mogelijk voor uiteraard met orginele kaarten
ArChie Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Nee, UPC gebruikt speciaal aangepaste ontvangers die zij een Mediabox noemen met o.a. OpenTV toepassingen en een ander Conditional Access System (CAS) dan Ziggo. De Mediabox is daarom alleen bij UPC te gebruiken.
Gast katootje Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 bedankt voor je reaktie tijd weg geweest daardoor de late reactie
Moderator Matchless Geplaatst: 18 juni 2009 Moderator Geplaatst: 18 juni 2009 Citaat: Ziggo gebruikt deze flauwekul nog niet Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
tfh Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Origineel bericht van: matchless Citaat: Ziggo gebruikt deze flauwekul nog niet En zal dat ook niet snel gaan doen, gezien de kastjes/TV's die nu nog de deur uitgaan. Ze gaan alleen wel over naar CI+, maar daar merk je met de huidige diensten in principe niet veel van...
michelp Geplaatst: 19 juni 2009 Geplaatst: 19 juni 2009 Vanaf begin 2010 dient de kabelinfra vrij te zijn!! In Amsterdam eindelijk Ziggo leverbaar.. Zal me meteen aanmelden..
Rigolo Geplaatst: 20 juni 2009 Geplaatst: 20 juni 2009 Origineel bericht van: michelp Vanaf begin 2010 dient de kabelinfra vrij te zijn!! In Amsterdam eindelijk Ziggo leverbaar.. Zal me meteen aanmelden.. Reken daar maar niet op ... Wat er in eerste instantie gebeurt is dat Ziggo het ANALOGE aanbod van UPC mag herverkopen onder haar eigen naam. Maar het signaal blijft het zelfde signaal als wat UPC abbo's krijgen. Dus denk ik niet dat Ziggo daar echt intresse in heeft. Over digitaal en zeker internet is het nog helemaal onduidelijk wat er nou gaat gebeuren...... Dus als je echt graag Ziggo wil kan je beter je spullen oppakken en verhuizen naar een stad met Ziggo als aanbieder. Hein
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen