RVP Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Nou, ik heb de freezes maar opgelost met een nieuwe Matrix cam. Werkt weer perfect hier.
Gast uweslankheid Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Heb de freezes ook weggewerkt, met de Aston 1.07 dual cam. Alles draait weer ok, en kan ook weer PIP gebruiken met 2 gecodeerde zenders tegelijk. Kost wat hebbie wat...
Ambrus Geplaatst: 8 juni 2009 Geplaatst: 8 juni 2009 Ja, ik heb ook die kleine haperingen in de PVR 5020 sinds de nieuwe CD kaart. Met software 1231 (1232 gaf problemen met Teletext bij BBC recordings) en Mediaguard modul van CD. Ambrus Vu Duo 4k SE, OpenPli 8.1, Enigma 2021-10-07. Triple LNB Quad van CD, Triax 64
Gast mastermel Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 Hier ook haperingen na de komst van de nieuwe kaart van CD Firmware is 1224 op een magic module Ucas 3.0 Die haperingen zijn er ook op BVN zonder de module + kaart erin!!! Morgen maar ff een andere firmware proberen:( maar niemand weet wat precies de oorzaak is van die haperingen?
Gast mastermel Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Pff verschillende firmware geprobeerd maar het werkt helaas niet. Alleen de 1227 nog niet geprobeerd.. heeft iemand die nog liggen? En iemand al een idee waaraan het kan liggen?
Kilometervreter Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Geen Idee waar het aan ligt. Ik heb een 5020 met Matrix Reloaded Ucas 3.0 en dat zapt goed en heeft geen freezes. Misschien een matrix revelution/reloaded op de kop tikken. (Zelf kocht ik een Reloaded via internet voor 15 euris) Suc6 Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
RVP Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Precies, een Matrix in je 5020 duwen en je bent klaar. Je tuner flashen heeft geen nut.
Gast mastermel Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Hmm wel vaag dat die haperingen er ook zijn als ik de module eruit haal. nog vreemder is dat ik de module + kaart er nu 24uur uit heb zitten en ik heb nog steeds gewoon beeld op het CD pakket!! Als die haperingen nou ook zouden verdwijnen.... Heeft iemand nog een Matrix liggen die hij kwijt wil?
RVP Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Ja, dat klopt, momenteel is het CDS pakket ongecodeerd, dus logisch dat je beeld hebt.
Gerard 76 Geplaatst: 21 juli 2009 Geplaatst: 21 juli 2009 Kennissen van me werkten vroeger met een T-Rex module omdat de Matrix Reloaded die ze hadden steeds haperde. Werkte perfect,tot de kaartwissel, sindsdien constant haperingen. Nu de Matrix reloaded cam er weer in, en het werkt weer als vanouds.. Dus de Reloaded werkt goed met de nieuwe CDS kaart.
schotel1 Geplaatst: 24 juli 2009 Geplaatst: 24 juli 2009 Ik heb mijn module T-Rex supermodule 4.6 vervangen voor de originele Canaldigitaal module. Ook ik had last van freez met de T-Rex. Nu kan ik ( en mijn gezin) weer ongestoord kijken. Leo
RVP Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Origineel bericht van: uweslankheid Is hier een oplossing voor, en hebben meer mensen dit probleem? Oplossing staat HIERRRRRR
Gast m.boretti Geplaatst: 15 september 2009 Geplaatst: 15 september 2009 Ik heb in geen tijden de nieuwe software in de 5020 geladen. Sinds kort met Astoncrypt dual voor CDs en in het ander slot powercam pro voor de tvv. Sinds ik nieuwe kaarten voor beide providers heb, geen problemen meer met beeld en ook niet meer met opnemen en afspelen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen