Ga naar inhoud


[Televisie] Discovery Chanel uiterlijk in januari 2010 ook in anamorph breedbeeld


Dream1975

Aanbevolen berichten

Ik heb het eens nagevraagd bij ze per mail en discovery bevestigd dat ze de uitzendstraat ook aan het aanpassen zijn. Ze verwachten uiterlijk in januari 2010 uit te gaan zenden in anamorph breedbeeld.

 

Ik heb ook nog even gevraagd of dit ook zo is voor de themazenders, als ik daar reactie op heb plaats ik het hier.

 

Ik wacht ook nog op reactie van History en Viacom (MTV, TMF, Comedy central etc). Misschien dat er meer naar kunnen vragen zodat ze ook "wakker" worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast patje7of9
Origineel bericht van: soktic
we gaan toch naar 21:9 nu, philips is er al mee begonnen ...



Waar haal jij dat vandaan confused , 21:9 wordt alleen voor films gebruikt
geen enkele tv-zender zendt uit in dat ratio.

En wat met films die een ratio hebben van 1:85:1 dan heb je zwarte balken langs zijkant bij die TV om maar niet te spreken van 4:3 uitzenden. crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
we gaan toch naar 21:9 nu, philips is er al mee begonnen ...


Zag laatst in de winkel wel een hele brede LCD-tv. Is dat niet het 21:9-formaat? Stond nog maar één soort, dus zal nog wel jaren duren voordat dit aanslaat, als het al aanslaat. Nederland begint nu eindelijk zo'n beetje alles in 16:9 uit te zenden, uitzonderingen als Eurosport, Discovery & Animal Planet uitgesloten...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Origineel bericht van: soktic
we gaan toch naar 21:9 nu, philips is er al mee begonnen ...
Dat zal dan wéér een miskleun worden ,er is geen hond die hier op zit te wachten.

Zag laatst in de winkel wel een hele brede LCD-tv. Is dat niet het 21:9-formaat? Stond nog maar één soort, dus zal nog wel jaren duren voordat dit aanslaat, als het al aanslaat. Nederland begint nu eindelijk zo'n beetje alles in 16:9 uit te zenden, uitzonderingen als Eurosport, Discovery & Animal Planet uitgesloten...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
Waarom niet, 16:9 bestaat al sinds '95 ofzo. En toen de 16:9 kwam had iedereen 4:3. Dus ik snap echt niet waarom een overgang van 16:9 naar 21:9 zo raar is. Sterker nog 16:9 is een raar formaat!


dan zal eerst de hele wereld 21:9 hebben, dan vele jaren niets, en dan komt Nederland.
16:9 was er allang in Duitsland, zoals Tatort maar eens te noemen.
16:9 vind ik niet raar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Philips's "uitvindingen" lopen meestal op niets uit. Denk aan V2000, DCC, CDi, en recent nog heeft men de stekker uit 3DTV getrokken.

Alleen de gloeilamp en het scheerapparaat zijn doorgebroken. :D


En het cassettebandje en de CD en de S/PDIF? Om maar iets te noemen.
De producten van Philips zijn over het algemeen erg innovatief alleen hebben ze een slechte marketing afdeling.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel blue ray films hebben nu weer zwarte balken.. Bijna allemaal.

Fijn he iedereen dadelijk een breedbeeld om van de zwarte balken af te zijn en dan beginnen ze weer opnieuw.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...