opie Geplaatst: 15 mei 2009 Geplaatst: 15 mei 2009 Hoi, U heeft het afgelopen uur reeds een heractivatiesignaal aangevraagd. Het heractivatiesignaal blijft actief tot middernacht op de dag van aanvraag. Heeft u nog geen beeld? Probeer het later a.u.b. opnieuw of neem contact op met de klantenservice. Zie voor mogelijke oplossingen ook de pagina 'Hulp bij geen beeld'. Deze melding had ik ook elke dag! Ben naar een leverancier gestapt, omdat ik geen zin had om zelf te gaan zitten bellen. Hij heeft dus voor mij gebeld ging trouwens redelijk snel. En wat bleek er was een nieuwe kaart verstuurd, bij mij niet aangekomen, en CD had de oude kaart uit gezet. Nu weer actief en zij zullen weer een kaart opsturen. gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Eduard07 Geplaatst: 15 mei 2009 Geplaatst: 15 mei 2009 Origineel bericht van: opie Hoi,U heeft het afgelopen uur reeds een heractivatiesignaal aangevraagd. Het heractivatiesignaal blijft actief tot middernacht op de dag van aanvraag. Heeft u nog geen beeld? Probeer het later a.u.b. opnieuw of neem contact op met de klantenservice. Zie voor mogelijke oplossingen ook de pagina 'Hulp bij geen beeld'. Deze melding had ik ook elke dag! Ben naar een leverancier gestapt, omdat ik geen zin had om zelf te gaan zitten bellen. Hij heeft dus voor mij gebeld ging trouwens redelijk snel. En wat bleek er was een nieuwe kaart verstuurd, bij mij niet aangekomen, en CD had de oude kaart uit gezet. Nu weer actief en zij zullen weer een kaart opsturen. gr Opie En voel jij je nu toch een melkkoe? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Henri Aalten Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Meer gehoord, dat verstuurde kaarten gestolen worden. Als ik ook zie hoe vaak TNT post de fiets onbeheerd achterlaat, is er een kans, dat een en ander gestolen wordt. Is bij mijn buurman ook gebeurd
Gast thomas999 Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Of naar het verkeerde adres gestuurd. Kaart was bij mij naar een familielid gestuurd dat nooit iets te maken had gehad met CDS. Terwijl mijn adres altijd correct op de factuur staat. Rara hoe kan dat...
Gerard 76 Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Lijkt me stug.. Op de envelop staat niks van een afzender vermeld, deze is nagenoeg blanco, dus hoe kan iemand weten dat 't om een smartcard gaat?
Johan45 Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Je kan voelen dat er een pas in de envelop zit. En geen afzender op de envelop wekt de nieuwsgierigheid op bij sommigen personen. Vult u rustig aan !!!
Zatter Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Geplaatst: 17 mei 2009 Anderhalve dag later nog eens geprobeerd en nog steeds de melding: U heeft in het afgelopen uur reeds een activatiesignaal aangevraagd. Het activatiesignaal dat naar uw smartcard is verzonden, blijft zich herhalen tot 23:59u. Heeft u na 23:59 nog geen beeld, vraag dan opnieuw een activatiesignaal aan. Maandag maar eens bellen met de helpdesk van CDS wat er nu eigenlijk aan de hand is. Marcel DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
Gast m.boretti Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Pinq, hoe heb jij de Powercam afgesteld staan, want bij mij, noch op CDS noch op TVV update. Dit moet ik apart nog een keer doen in de Astoncrypt.
Gast pinq Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Op zich in de afstelling van de Powercam niets bijzonders gedaan. Wel alle protocollen Off gezet en alleen Mosaic-S aan, maar dat heeft op zich geen invloed op de CDS update lijkt mij, daar wordt de CAM alleen wat sneller van.
Gast m.boretti Geplaatst: 20 mei 2009 Geplaatst: 20 mei 2009 Misschien ligt het probleem in de combinatie met een astoncrypt. In de aston heb ik de CDS kaart zitten, en wordt gewoon geupdated. In het tweede slot: powercam, met inderdaad alleen de seca optie aan, en daarin de TVV kaart. Hier geen update. Ik heb een tweede powercam geprobeerd, maar ook hier geen update. Ik moet elke keer de TVV kaart in de Aston stoppen en opnieuw updaten. Het tweede slot in mijn Echostar 5020 werkt wel gewoon! Waar kan het nu aan liggen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen