Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

volgens eutelsat zou de w2a een tikkeltje meer vermogen hebben :')

47dBw vs 48 dBw van de W1

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Overgang duurde maar 3 minuten.

Op 1.11 ging W1 uit.

Meeste zenders zoals MGN,EroticTV,Syria,Telelumiere hebben op mijn Dreambox een ca 7% betere SNR.

UP4 ging van nog net ontvangs naar geen ontvangt meer.

Dus als dat zo blijft geen lanceringen en spacewalks meer voor mij.

Helaas.

Geplaatst:

Had gister voor de grap nog even snel een opname van mijn Ctech5000+ met blindscan gemaakt op de oude EutelsatW1. Bij mij zijn alle transponders wat sterkte betreft toegenomen behalve de reeds gemelde UP4 al moet ik zeggen dat het verschil bij mij redelijk meevalt, heb nog steeds goed beeld.

Opname is te downloaden op: EutelsatW1 Blindscan

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Geplaatst:

Kan uw opname niet bewonderen , linkje werkt bij mij niet. whistle

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:
Origineel bericht van: jacksparrow
Net gechecked. Moet toch echt werken.

Linkje werkt!! laugh
Geplaatst:

idd. linkje werkt onder IE6 ( zojuist opgeslagen op de schijf ) maar het linkje werkt bij mij niet onder Mozilla 3.0.10 cool

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

Het lijkt wel of de W2A iets uit de baan zit.

Als de schotel 1 tikje up krijgt is het signaal van UP4 iets beter. terwijl de rest gewoon goed in de baan zit.

Wie kan dit testen en heeft een elevatie systeem.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Geplaatst:
Origineel bericht van: Crazy Sat
idd. linkje werkt onder IE6 ( zojuist opgeslagen op de schijf ) maar het linkje werkt bij mij niet onder Mozilla 3.0.10 cool

Heb ,m net bekeken in Mozilla 3.0.10. Er zal bij jou in je browser iets niet goed ingesteld staan, denk ik. Heb het nu ook even gedaan op de andere PC, ook in dezelfde Browser en i.d.d. daar doet het linkje het niet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen