BboyGate Geplaatst: 14 mei 2009 Geplaatst: 14 mei 2009 Hallo, ik woon in een nieubouw woning met een plat dak. Jammer genoeg is mijn huis zo gebouwd dat het onmogelijk was om mijn schotel op de schuur te zetten. De woningen zijn namelijk 9,5 meter hoog dus ik moest mijn schotel op het dak plaatsen. Nu heb ik mijn schotel op het dak geplaatst, alleen loop ik nu tegen een ander probleem. Vanaf de schotel naar het midden van de schuifpui aan de achterkant van de woning is ongeveer 12 meter. Daar heb ik een buis lopen direct naar de meterkast. Dit is ook gauw 8 meter. Omdat ik geen gaten in de muur wil boren wil ik gaan verdelen vanuit de meterkast. Via loze leiding loopt cai naar de woonkamer en zolder. afstand van de loze leiding die naar de woonkamer gaat is 10 meter. afstand van de loze leiding naar de zolder is gauw het dubbele.. Weet iemand welke kabel hiervoor geschikt is? Ik heb tot nu toe RGB59/au gebruikt. (soepel)en heb gewoon achter in mijn huis een lange kabel slingeren wat ik nog moet vast zetten, maar zou eerst graag willen weten of ik ergens aan moet denken en vooral welke kabel ik het beste kan gebruiken.
Tonskidutch Geplaatst: 15 mei 2009 Geplaatst: 15 mei 2009 klik chiao The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Moderator ceesv Geplaatst: 15 mei 2009 Moderator Geplaatst: 15 mei 2009 RG59 heeft een gevlochten middenkern, en is daarom ongeschikt voor afmonteren met een F connector. KOKA kabel is algemeen aanvaard als een goede kabel voor satelliet ontvangst. Tests hier op het forum hebben uitgewezen dat lengtes van meer dan 100 meter geen ontvangst problemen veroorzaken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
BboyGate Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Geplaatst: 15 mei 2009 thx voor jullie adviezen. ik ga eerst toch even proberen met deze kabel want heb een rol liggen van 80 meter. als dat niet wilt helpen, dan ga ik op julie advies andere kabel proberen
columbo Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 je kunt net zo goed een was lijn proberen ,dat gaat ook niet!!!deze kabel is hoog uit geschikt voor een FM ant.je krijgt nooit geen soepele kern in een F conector, maakt gelijk sluiting.En wat die Coca plant betreft die papavers vallen onder de verdovende midelen en mag je niet in je bezit hebben.
cornea Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Volgens mij heeft RG59 gewoon een massieve kern. Weet wel zeker dat je gewoon ontvangst krijgt met de R59. Maar heb je de mogelijk om een andere te leggen zeker doen,minder verlies en geen last van storingen van buiten af. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
BboyGate Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Geplaatst: 17 mei 2009 ik wou net zeggen, want bij mijn vader ligt 30 meter en het werkt daar al maanden goed. het klopt wel dat het heel erg soepel is en het kopere gedeelte heel snel afbreekt dus erg gevoelig is het dus wel. ik ga toch gewoon voor de zekerheid een andere kabel kopen.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 mei 2009 Moderator Geplaatst: 17 mei 2009 Dat zeg ik, KOKA 799 ofwel Coax 12. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
BboyGate Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Geplaatst: 18 mei 2009 ik was toch even eigenwijs en heb het toch maar getest! het werkt! MAAR signaal is gauw 10% verslechterd. dus beter maar niet doen... kan er iemand mij een adresje sturen waar ik goedkoop aan de koka 799 kan komen? of misschien dat iemand gauw 70 meter heeft liggen? graag dan via PM.
BboyGate Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Geplaatst: 26 mei 2009 voor 61 euro incl verzendkosten 100 meter gekocht. (in het zwart) mocht iemand interesse hebben waar ik het hebt gekocht, pm me.. damn heb gauw 50 meter gebruikt en echt schitterend signaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen