dolphs Geplaatst: 15 mei 2009 Geplaatst: 15 mei 2009 Hallo, is er voor de sirius (4,8E) en thor (0,8W) een soort monoblock beschikbaar zoals er zijn voor voor hotbird (13E), astra (19,2) of astra's (19,2/ 23,5)? Zo ja indien mogelijk URL anders PM. Alvast dank Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Tonskidutch Geplaatst: 15 mei 2009 Geplaatst: 15 mei 2009 klik ondanks enkele benamingen waarover men kan zeuren is het monoblock voor om en nabij 6 graden geschikt voor sirius en thor heb hem zelf eergisteravond in arhus (denemarken) opgebouwd en dat gaat goed met het alom verkrijgbaar monoblock dat men ook voor 13+19,2 gebruikt. chiao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
dolphs Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Geplaatst: 15 mei 2009 tonski bedankt. Ik heb de zoekfunctie deze keer niet goed gebruikt. Ik ga nader speuren. VrGr! Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Theo50 Geplaatst: 15 mei 2009 Geplaatst: 15 mei 2009 Als je een 78/88 cm Triax gebruikt kan je ook gewoon de 6 graden lnb beugel gebruiken en er zelf twee lnb's inzetten. Staat zelfs in de bijsluiter Thor/Sirius Astra/Hotbird Heb zelfs nog 1 zo'n triax lnb beugel liggen die je gratis kan ophalen bij mij.Heb er alleen niet op gelet waar je woont.
dolphs Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Geplaatst: 16 mei 2009 probleem is dat ik dan weer met twee coax kabels zit en een diseqc switch, met zo'n mono block ben ik van de ellende af: 5,6 graden of 6 scheelt niet zoveel en die afstand daar lijkt me iets aan te doen qua fijnafstellen. Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
trust Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 Origineel bericht van: dolphs probleem is dat ik dan weer met twee coax kabels zit en een diseqc switch, met zo'n mono block ben ik van de ellende af: 5,6 graden of 6 scheelt niet zoveel en die afstand daar lijkt me iets aan te doen qua fijnafstellen. Je kunt ook (heel revolutionair overwegen om de switch bij de schotel te plaatsen , dan heb je maar een kort stukje ellende !! Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen