Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Dit is eigenlijk allemaal al oud nieuws en al lange tijd bekend. Vandaag staat er ook een artikel wat bovenstaande bevestigd op Webwereld.

Geplaatst:

Snelheid is goed alleen de prijs is niet voor mijn portomonee.

Kijk alleen al eens naar het 20mb internet.Adsl kost dit gemiddeld 30 euro.Op de ziggo site internet Z3 kost 47,95 per maand en ook nog zonder telefonie en Z3 is 15mb internet.

Voor 29,95 per maand heb je bij de meeste adsl dus 20mb internet incl telefonie.

Of het absoluut niet mogelijk adsl te krijgen bij deze mensen of ze hebben geld genoeg en maakt niet uit wat het kost.

Voor mij is het te duur.

Gr Cb1

Geplaatst:
Citaat:

Voor 29,95 per maand heb je bij de meeste adsl dus 20mb internet incl telefonie.

Alleen voor het merendeel wordt die 20 Mb niet gehaald....
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

De vraag is natuurlijk ook of je al die snelheid wel nodig hebt.....

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Geplaatst:

Zo is dat.

De cijfertjes lijken wel mooi als je zo`n test doet maar nodig nee.

En om daar nu zo veel meer voor neer te tellen.

Het is maar net hoe krap je zit.

Hier kan ik het geld ook beter gebruiken.

Als ziggo nu ook met de adsl prijzen mee zou gaan dan zou ik er nog over na willen denken.

Gr Cb1

Geplaatst:
Origineel bericht van: CB1

Als ziggo nu ook met de adsl prijzen mee zou gaan dan zou ik er nog over na willen denken.

Gr Cb1

Juist!!

De prijzen voor een beetje snel internet van Ziggo zijn absurd! Heb nu Telfort en haal de volle 20mb voor 20 euries per maand. In tegenstelling tot anderen heb ik practisch geen problemen met Telfort internet.

Ben een fanatieke down- en uploader en dan is een hoge snelheid zeker ideaal, maar de prijs moet er dan ook naar zijn. Als ik nu overstap naar Ziggo voor een hogere snelheid, dan ben ik meer dan 100% duurder uit!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Totaal niet mee eens!!! Ik had helfort en betaal nu 64,95 bij ziggo maar heb nu wel internet en telefonie en stabiel en met maar liefst 20 mb download en 3 mb upload (en straks 50/5)!!!! En ook leuk bij ziggo, je haalt het ook echt!!!

Helfort kostte met bellen erbij 29,90 en analoog signaal 16,25 maakt samen 46,15...

Voor 2 tientjes meer heb ik nu wel altijd internet en vooral telefonie... Iets dat helfort de helft van de tijd niet kon aanbieden maar wel van de rekening wist af te schrijven!!!

Voor mij nooit meer HELfort!!!

Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...

Geplaatst:

Was al een tijdje terug gegaan naar ziggo tv (beter beeld)

En ben nu ook overgestapt van telfort met telefonie naar ziggo alles in 1 plus, dit bespaart me bijna €8,- pm.

En nu haal ik wel mijn volle snelheid voor 10mb betaalt en 10mb krijgen, en met de snelheid verhoging naar eerst 20mb download en een upload van 3, en voor volgend jaar word dat 30/4, was de keus snel gemaakt. (dit had ik bij lange na nooit gehaald met adsl, zit 1988 meter van de centrale)

Maar ben het ermee eens, ga je alleen voor internet dan is ziggo duur.

Gast thomas999
Geplaatst:
Origineel bericht van: Greatone
Heb nu Telfort en haal de volle 20mb

Woon je dan in de KPN centrale? wink

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen