Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jullie halen alles door elkaar geloof ik.

Ik had het alleen over internet met telefonie (zonder tv)

Hoezo internet met bellen 29,90 en analoog 16 nog wat.

Ik betaal gewoon voor 20 mb internet met telefonie 29,90 (zonder tv)

Bij ziggo zou dit pakket bijna 50 euro kosten (ook zonder tv)

staat los van de tv.

Ik heb ook kabel tv van ong 16 euro maar dit bedrag als jij dit er bij wil tellen moet je dan bij zowel het adsl en het kabel internet bij tellen.

Dat is dan inderdaad 29,90 + 16 euro.

Maar ook 50 + 16.

En het gratis digitaal pakket van ziggo kan ook ik als adsl klant gewoon nemen hoor.

Dus dan krijg ik 29,90 voor internet adsl met telefoon en gratis de digitale tv van ziggo.

Die 50 mb ga je echt niet gebruiken hoorEn 2 tientjes kan ik in deze tijd met mijn gezin goed gebruiken.

Gr Cb1

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik ben het met Greateone eens. Ik heb ook verschillende jaren Ziggo (voorheen Multikabel/Quicknet) gehad en een niet te onderschatten en erg irritant probleem bij Ziggo is de enorm slechte WWW performance. Sites en pagina's laden duurt enorm lang terwijl ze hier met mijn Telfort 20Mbit verbinding nagenoeg meteen op mijn scherm staan. Ook bij vrienden en kennissen die een Zuigo abonnement hebben zie ik dat nog steeds. Ik zat me groen en geel te ergeren aan dat trage openen van webpagina's. Terwijl het downloaden (bijv. nieuwsgroepen) van data wel snel ging, dus ligt het niet aan de verbinding zelf.

Als ik bij mijn moeder ben die ook Ziggo heeft en ik wil eens iets opzoeken op het internet duurt dat een eeuwigheid. Echt heel ergerlijk.

Het heeft ook ruim een half jaar geduurd voordat ik van Ziggo af was. Ontelbare brieven en het keer op keer blijven afschrijven van abonnementsgelden, ook na intrekking van de machtiging heeft me slapeloze nachten gekost. Tientallen keren werd beloofd het teveel betaalde geld terug te storten, maar telkens kwam daar weer niets van terecht door allerlei administratieve fouten en moest ik na een paar weken steeds weer opnieuw in de telefoon klimmen.

ZUIGO? Nooit meer!

Open the pod bay doors, Hal

Geplaatst:

@JazzySOB

ik had hier ook van gehoord, maar ik heb tot op heden hier geen last van, de laad tijd van webpagina's ligt bij mij vrijwel gelijk met die van telfort.

En voor mij is het grote pluspunt, tot op heden blijft het telefonie gedeelte van ziggo wel werken, wat bij telfort er een paar keer per maand uit lag. (verschillende monteurs zijn er geweest, maar die hebben het nooit geheel op kunnen lossen)

Maar buiten het telefonie gedeelte heb ik nooit te klagen gehad over telfort.

Gast thomas999
Geplaatst:
Origineel bericht van: JazzySOB

Als ik bij mijn moeder ben die ook Ziggo heeft en ik wil eens iets opzoeken op het internet duurt dat een eeuwigheid. Echt heel ergerlijk.

Dan moet er iets anders aan de hand zijn. Te actieve virusscanner of firewall, netwerkinsatellingen niet helemaal koosjer?
Hier geen enkel probleem met Ziggo internet.
Geplaatst:
Ik ben het met Greateone eens. Ik heb ook verschillende jaren Ziggo (voorheen Multikabel/Quicknet) gehad en een niet te onderschatten en erg irritant probleem bij Ziggo is de enorm slechte WWW performance. Sites en pagina's laden duurt enorm lang terwijl ze hier met mijn Telfort 20Mbit verbinding nagenoeg meteen op mijn scherm staan. Ook bij vrienden en kennissen die een Zuigo abonnement hebben zie ik dat nog steeds. Ik zat me groen en geel te ergeren aan dat trage openen van webpagina's. Terwijl het downloaden (bijv. nieuwsgroepen) van data wel snel ging, dus ligt het niet aan de verbinding zelf.

oude quicknet dns servers in je config staan?

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Geplaatst:
Origineel bericht van: CB1
Jullie halen alles door elkaar geloof ik.
Ik had het alleen over internet met telefonie (zonder tv)
Hoezo internet met bellen 29,90 en analoog 16 nog wat.
Ik betaal gewoon voor 20 mb internet met telefonie 29,90 (zonder tv)
Bij ziggo zou dit pakket bijna 50 euro kosten (ook zonder tv)
staat los van de tv.
Ik heb ook kabel tv van ong 16 euro maar dit bedrag als jij dit er bij wil tellen moet je dan bij zowel het adsl en het kabel internet bij tellen.
Dat is dan inderdaad 29,90 + 16 euro.
Maar ook 50 + 16.
En het gratis digitaal pakket van ziggo kan ook ik als adsl klant gewoon nemen hoor.
Dus dan krijg ik 29,90 voor internet adsl met telefoon en gratis de digitale tv van ziggo.
Die 50 mb ga je echt niet gebruiken hoorEn 2 tientjes kan ik in deze tijd met mijn gezin goed gebruiken.

Gr Cb1

Bij ziggo heb je alles in 1 pakketten, dus 64,95 voor analoog signaal en internet en telefonie, zo bedoelde ik het.

Maar het is nogal verschillend, bij mij werkt ziggo erg goed en is telfort echt helfort. Zo zie je maar, het is per regio erg verschillend.

Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...

Geplaatst:

Het heeft ook ruim een half jaar geduurd voordat ik van Ziggo af was. Ontelbare brieven en het keer op keer blijven afschrijven van abonnementsgelden, ook na intrekking van de machtiging heeft me slapeloze nachten gekost. Tientallen keren werd beloofd het teveel betaalde geld terug te storten, maar telkens kwam daar weer niets van terecht door allerlei administratieve fouten en moest ik na een paar weken steeds weer opnieuw in de telefoon klimmen.

ZUIGO? Nooit meer!

Ziggo heeft wat troubles met de DNS servers gehad, waardoor het soms nogal wat lang duurde voor een DNS resolvde. Dit was op te lossen door andere DNS servers te gebruiken. Bij mijn weten zijn deze problemen overigens al wel opgelost.

Geplaatst:
Origineel bericht van: thomas999
Woon je dan in de KPN centrale? wink

600 meter van centrale :D --> gegevens modem 20314 kbps / 1114 kbps

Ik betaal 20 euries, haal de volle snelheid, voor telefonie heb ik voipbuster ingesteld a 10 euries in de 4 maanden, dus totaal ben ik 22,50 per maand kwijt. Dus velen malen goedkoper dan Ziggo voor mij. En ik heb geen enkel probleem met Telfort.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

en ik (die bij Telenet zit) maar prutsen met een upload van 512 kbps (en dit voor een bedrag van 42,95 euro per maand). Inderdaad, een schande!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

wonen in belgie is een keuze...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Wat wel leuk is, is die 5 Mb upload....

De meeste mensen downloaden alleen maar.
dus upload is wel leuk als je bestandjes op een server wil zetten , of een eigen ftp server hebt.
maar dan nog.......
Geplaatst:
Origineel bericht van: CB1

De meeste mensen downloaden alleen maar.
dus upload is wel leuk als je bestandjes op een server wil zetten , of een eigen ftp server hebt.
maar dan nog.......

Als je iets download van nieuwsgroepen, dan zijn er mensen die het eerst moeten uploaden, en dan is een snelle upload wel makkelijk.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Een aardige upload is ook mooi voor degenen die een gameserver hebben draaien met een database en aardig wat slots.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Geplaatst:

Heb nog niks gehoord van Ziggo (alles in 1 extra) kan dat kloppen?

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen