Gast thomas999 Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Origineel bericht van: allez l'om Heb nog niks gehoord van Ziggo (alles in 1 extra) kan dat kloppen? Dat kan kloppen. Ze gaan eerst de Z3i abonnees van een nieuw modem voorzien en daarna de Alles in Een Extra abonnees. Dit in verband met de toekomstige snelheid van 80 Mb/sec. (Het oude modem zou ook nog goed draaien op 50 MB)
Fatfreddy Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Is er ook al bekend naar welke snelheden de Alles-in-1 Plus abo's gaan ?
Gast thomas999 Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Origineel bericht van: Fatfreddy Is er ook al bekend naar welke snelheden de Alles-in-1 Plus abo's gaan ? Abonnement: Nu: Per 1 juli: Alles-in-1 Basis 1.0/ 0.150 Mb/s 1.5/ 0.250 Mb/s Alles-in-1 Plus 10.0/ 1.50 Mb/s 20.0/ 3.0 Mb/s Alles-in-1 Extra 20.0/ 3.0 Mb/s 50.0/ 5.0 Mb/s
Fatfreddy Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Mooi, da's voor mij genoeg. Alleen jammer van die datalimiet van 50Gb van de newsserver bij het pluspakket.
JazzySOB Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Origineel bericht van: druid Origineel bericht van: JazzySOB Ik ben het met Greateone eens. Ik heb ook verschillende jaren Ziggo (voorheen Multikabel/Quicknet) gehad en een niet te onderschatten en erg irritant probleem bij Ziggo is de enorm slechte WWW performance. Sites en pagina's laden duurt enorm lang terwijl ze hier met mijn Telfort 20Mbit verbinding nagenoeg meteen op mijn scherm staan. Ook bij vrienden en kennissen die een Zuigo abonnement hebben zie ik dat nog steeds. Ik zat me groen en geel te ergeren aan dat trage openen van webpagina's. Terwijl het downloaden (bijv. nieuwsgroepen) van data wel snel ging, dus ligt het niet aan de verbinding zelf. oude quicknet dns servers in je config staan? Heb destijds echt van alles geprobeerd, maar het bleef een trage bende, tot de laatste dag dat ik Zuigo had en dat is nu een jaar geleden. Zulke instellingen behoor je trouwens ook niet te hoeven maken. Het WWW moet gewoon "default" goed werken zonder allerlei DNS-shit in je browser in te moeten stellen. Gewoon Internet op en surfen zonder gezeik. Dat doe ik ondertussen bijna een jaar bij Telfort. Vaste telefonie heb ik niet dus daar kan ik geen oordeel over geven. Ik ben gewoon heel tevreden met mijn 20 Mb telfort verbinding, en al ZEKER voor die 20 pleuro! Open the pod bay doors, Hal
Fatfreddy Geplaatst: 6 juni 2009 Geplaatst: 6 juni 2009 Waarom nu de hele tijd dat gepraat over Telfort terwijl deze topic over Ziggo gaat ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen