Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie o wie hebben hier nog meer last van.

Mijn DSR 7005 is omgeruild voor een nieuwe DSR 7005. Schijnbaar doen ze dit standaard bij de reparateur, omdat dit waarschijnlijk goedkoper is dan reparatie.

Ik vind dat de ventilator aan de achterzijde overmatig veel draait.

Als ik 's-Morgens beneden kom hoor ik dat ding spinnen, 's-avonds draait hij erg veel.

Apparaat even uit en aan, en vaak is het dan opgelost.

Maar je kunt er op wachten dat dat ding weer gaat draaien.

Mensen die hier een mogelijke oplossing voor hebben ?

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Geplaatst:

satmarc, ik weet niet of je het app. met de schak. achterop geheel uitschakel, ook bij mij wil de ventilator wel eens blijven doordraaien, maar wanneer ik het app.dan geheel uitschakel met de schak.aan de achterkant en het app. wat langer dan even uit laat staan, een uurtje of zo, dan heb ik er geruime tijd geen last meer van. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Overgens is een andere fout hiermee niet uitgesloten, maar dit is mijn ervaring. Gr.

MLS

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik moet zeggen dat het nu een stuk beter is. Ik had een Draytek router op de ontvanger staan, en waarschijnlijk heeft de warmte sensor van de 7005 gereageerd op de warmte ontwikkeling van de router. Hierdoor is de ventilator overmatig veel gaan draaien en zelfs meldingen die gegeven werden dat het apparaat te heet was en niet meer kon opnemen.

Nu lijkt een stuk beter te zijn .... bedankt voor je reactie !

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Geplaatst:

Als ik mijn tv kastje niet open laat staan dan is het bij mij ook raak, maar dat komt omdat ik ook gebruik maak van een surround system die heel erg warm wordt, maar zoals ik al zeg, als het kastje open staat geen enkel probleem, en nog steeds erg tevreden over dit apparaat.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen