Ga naar inhoud


Opzegging tv vlaanderen abonnement


Gast italia90

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Jan007
Heb gisteren een telefoontje gehad van TVV dat die 12,5 € niet betaald moet worden. Ik had namelijk een paar weken geleden een klachtenbrief gestuurd.


Ik begrijp het niet meer...
Dat gezeik over die 12 euro, en dan overstappen naar Belgacom waarbij
je elke maand opnieuw het dubbele kwijt bent, dan bij TVV. Om dan nog
maar te zwijgen van al die gratis zenders die je kan meepikken op satelliet.
TVV is en blijft de beste keuze, zeker als je over de prijs praat !
Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor die gratis zenders heb je TVVlaanderen niet nodig, dus dat is alvast geen argument.

 

Indien bepaalde abonnees niet tevreden zijn over het aanbod van TVVlaanderen is het m.i. hun volste recht over te stappen naar een concurrent als zij menen dat het daar beter of goedkoper zou zijn.

 

Zulks noemt concurrentie en daardoor kunnen bedrijven niet zomaar op hun lauweren rusten en dienen ze zich continu in te spannen om het hun klanten naar hun zin te maken binnen de grenzen van het economisch haalbare.

 

De farce met die bijdrage van 12,50 Euro is zo'n voorbeeld van hoe je de klanten boos kan krijgen en ja dan moet er niet veel meer bijkomen om de concurrentie beter te gaan vinden.

 

Aan TVVlaanderen om te bewijzen dat hun aanbod competitief blijft voor de prijs, want - het werd hier al talloze malen geschreven - de afwezigheid van de Waalse zenders in het pakket en een aantal nieuwe Vlaamse zenders is wel degelijk een ernstig nadeel tov Belgacom en Telenet en begint volgens mij voor sommige mensen door te wegen.

 

Greets

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin was iedereen zoooo tevrden dat tvvlaanderen er kwam, eindelijk de vlaamse zenders op satelliet. Na een tijdje is dit blijkbaar ook al niet genoeg meer.

mensen willen altijd maar meer en meer zenders en waar kijken ze dan uiteindelijk naar, steeds naar de gewone vlaamse zenders.

Wees toch eens tevreden!!!

 

 

Een tevreden tvvlaanderen klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zzzzzzz
Origineel bericht van: zjik
In het begin was iedereen zoooo tevrden dat tvvlaanderen er kwam, eindelijk de vlaamse zenders op satelliet. Na een tijdje is dit blijkbaar ook al niet genoeg meer.
mensen willen altijd maar meer en meer zenders en waar kijken ze dan uiteindelijk naar, steeds naar de gewone vlaamse zenders.
Wees toch eens tevreden!!!

Ja, en in de arme landen hebben de kindjes nauwelijks te eten...
Ik vind je reactie bijzonder flauw en demagogisch.
Als men in het begin blij was dan was het natuurlijk ook omdat men verwachtte dat mettertijd de achterstand met Belgacom en Telenet qua zenders wel zou ingelopen worden.
Maar wat zien we ?
De achterstand wordt alleen maar groter.
Belangrijke Vlaamse zenders ontbreken, de Waalse weigert TV Vlaanderen toe te voegen.
Er wordt hier immers altijd geluld over die dure bandbreedte als er een extra transponder bijkomt.
Welnu, er is geen extra transponder nodig om de Waalse toegankelijk te stellen voor TV Vlaanderen kijkers, en ze vertikken het gewoon !
Dan moeten ze ook niet verwonderd zijn dat mensen afhaken.
Vergeet ook niet dat als je je TV Vlaanderen abonnement opzegt, je schotel wel nog blijft doorwerken.
Ik heb TVV niet nodig om TV5ME, TVEi, BBC HD, ARTE HD, enz. te kijken.
Ik zou wel eens voor een heel lite keuze kunnen gaan : de VRT's en RTBF's via DVB-T, en satelliet met een pak gratis interessante zenders, zonder TVV.
Ik zal in elk geval al eens beginnen met dat topabonnement te verminderen naar een basisabonnement.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vindt gewoon dat de mensen die allemaal commentaar hebben op tvvlaanderen dan gewoon maar moeten overstappen naar telenet of belgacom in plaats van altijd maar te klagen dat ze niet tevreden zijn over het tvv aanbod.

Ik weet wat ik kan verwachten bij tvvlaanderen en ben daar tevreden mee.

Ik ben zelf content dat ik van telenet af ben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp ten volle dat bepaalde klanten tevreden zijn met het huidige aanbod van TVVlaanderen, zoals ik ook anderen kan begrijpen die moeite hebben met het feit dat de Waalse zenders en de nieuwe Vlaamse zenders niet tot het pakket behoren.

 

TVVlaanderen zal daar een inspanning moeten doen als zij al hun abonnees willen behouden en nog groeien.

 

IK ben dus ook tevreden met het aanbod, maar zou nog meer tevreden zijn als ook de voormelde zenders beschikbaar kwamen voor wat de Vlaamse zenders betreft zonder meerkost en wat de Waalse zenders betreft met een eventueel beperkt supplement.

 

Een deel van de klanten van TVVlaanderen heeft ongetwijfeld geen boodschap aan de Waalse zenders en hoeven er dan ook niet voor bij te dragen en diegenen die ze echt willen hebben er dan toegang toe tegen een beperkte prijs en zijn ook weer tevreden.

 

Het vragen van de volle prijs voor het télésat-pakket lijkt mij dan ook een gemiste kans voor TVVlaanderen.

 

Greets

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zzzzzzz
Origineel bericht van: zjik
ik vindt gewoon dat de mensen die allemaal commentaar hebben op tvvlaanderen dan gewoon maar moeten overstappen naar telenet of belgacom in plaats van altijd maar te klagen dat ze niet tevreden zijn over het tvv aanbod.
Ik weet wat ik kan verwachten bij tvvlaanderen en ben daar tevreden mee.
Ik ben zelf content dat ik van telenet af ben!!

Betalen, knikken en zwijgen dus.
Wat een belachelijke houding.
Ik heb voor TVV gekozen omwille van de vrije hardwarekeuze.
Overstappen naar Belgacom of Telenet zit er dus niet in.
Ik zal blijven kritiek geven, en ook op Telenet (dat nu ongeveer gedaan is) zal ik blijven kritiek geven.
Mij leggen ze het zwijgen niet op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is de vrije hardware nog steeds een doorslaggevend argument om TVV te houden.

TVV is zeker niet perfect, maar het aanbod is aanvaardbaar. De prijs (abonnement) is zeer goed.

Dat Action Now verdwijnt is mij een zorg. Sedert 3 jaar nog niet 1 film bekeken, en zo zijn er nog een paar zenders.

 

Als je dan ziet wat Telenet en Belgacom doen om zo een groot mogelijk aan marktaandeel te hebben. Het aanbieden van packs (telefoon/internet/dig.tv), waarbij dig.tv bijna gratis wordt gegeven. Dit zal waarschijnlijk TVV ook wat abonnees kosten.

 

Iemand al eens berekend hoe Belgacom uit de kosten kan geraken voor hun duur exclusief Belgisch voetbal contract ?

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ranico


Iemand al eens berekend hoe Belgacom uit de kosten kan geraken voor hun duur exclusief Belgisch voetbal contract ?



Dat is simpel hier in belgie , dan pluim je gewoon je internetklanten . Al hadden ze 4x zoveel geboden , het is maar een fractie minder winst in dat boekjaar wink.


http://www.digitalcafe.be/showpost.php?p=55807&postcount=261

Kijk maar eens wat een telenet allemaal klaarspeelt , achter een boxkey de nederlandse zenders , die toen het indi was fta waren . En aan het antwoord te zien , hadden ze totaal geen keus .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...