Gast Erik Alphenaar Geplaatst: 15 mei 2009 Geplaatst: 15 mei 2009 Goeiedag! Ik heb onlangs in Duitsland de Selfsat h21d gekocht. Als ik mijn Digisat Pro tussen mijn Sky box en de Selfsat hang, dan gaat direct mijn Digisat op zwart (lees: 'scrollend' zwart vlak van boven naar beneden). Heeft dit iets met kortsluiting te maken? Ik heb meerdere kabels geprobeerd, alle f-connectors langsgegaan... niets maakt verschil. Ik heb de handleiding-pdf er vaak op nageslagen, maar dit staat nergens beschreven. Heeft iemand een tip? Mvg, Erik.
Gast Erik Alphenaar Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 Overigens: als ik een oude M-Vision er aan hang, functioneert mijn Digisat Pro wel... Ik ga maar weer eens een oude satfinder van stal halen denk ik.
Gast Erik Alphenaar Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Hallo Sjaak(k), Bedankt voor je reactie! De Digisat valt uit op het moment dat ik de kabel van de selfsat er voorzichtig in doe. Het aflezen van informatie lukt dus uberhaupt niet. In het scenario van de M-Vision, hing de selfsat er wel aan. Ik heb wel signaal kunnen bemachtigen met de selfsat i.c.m. m-vision, dus gelukkig werkt alles naar behoren. Blijkbaar kan ik dus concluderen dat de selfsat dus inderdaad teveel stroom trekt (?). Komt dit naar jouw weten door de digisat meter die er tussen hangt? Als ie aan mn oude M-Vision hangt, lees ik 235 -240 Ma af. En zonee, zijn er oplossingen hiervoor om dit probleem te verhelpen? Gr, Erik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen