plex Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 Is het mogelijk om de bootloader te upgraden door hem in temp te zetten en dan via de software het commando upgraden te geven of moet het via flash. Ik heb een ipbox9000hd met de NLB software r 9341. Ik kan de procedure niet meer terugvinden. Ik heb nu waarschijnlijk nog uboot 1.1.2. en ik wil naar 1.3.3
kaaskop Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 upgraden van bootloader gaat op dezelfde wijze als upgraden van firmware: dus zet 'm in /tmp (of in /media als je als NLB firmware hebt) of flashen.
plex Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Geplaatst: 17 mei 2009 Deze oplossing werkt niet.Hij vraagt om een *.img bestand en ga je toch door dan krijg je een error. Iets vergeten of is het alleen via flash mogelijk.
kaaskop Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 ja naam moet zijn usb_update.img sorry, had ik even moeten zeggen....
plex Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Geplaatst: 18 mei 2009 Bedankt. Ik ga het nog een keer proberen. gr Plex
plex Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Geplaatst: 21 mei 2009 Updaten lijkt gelukt. Ik kan alleen niet zien welke versie er draait. Iemand een idee waar je dit kan zien?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen