Neptunus Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 Ik wilde even naar de ontknoping van de Bundesliga kijken op sport 1.2, hebben die prutsers het kanaal nog op Eredivisie live 2 staan, tekst tv dus. Leren ze het nu nooit! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
DeBeek Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 Ohhhhhhhhhhh,, tis weer komkomertijd En waarom zit de fout nu meteen weer bij CDS.??? Ben ik blij dat balletje trap totaal nutteloos vind.
Gast 1664 Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 Ben ook geen fan,maarruh die conclusie snap ik wel. Ze geven toch gewoon het verkeerde kanaal door?
jimny Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 Ik heb de bundesliga gewoon kunnen zien op sport 1 van cd dus volgens mij was de ontknoping ook niet te zien op het sport 2 kanaal.
Littlesat Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Er was op ECV2 een playoff wedstrijd voor europesch voetbal... Vandaar. Hopelijk is het technisch mogelijk dit krapper in te stellen(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast thomas999 Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Dat geklungel blijf je bij CDS altijd houden met die armoedige kanaaldeling.
Alfons Verbiest Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Origineel bericht van: Littlesat Er was op ECV2 een playoff wedstrijd voor europesch voetbal... Vandaar. Hopelijk is het technisch mogelijk dit krapper in te stellen(!) Om 20.00 uur pas.
Neptunus Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Geplaatst: 18 mei 2009 Origineel bericht van: DeBeek Ohhhhhhhhhhh,, tis weer komkomertijd En waarom zit de fout nu meteen weer bij CDS.??? Ben ik blij dat balletje trap totaal nutteloos vind. De fout zit bij CDS omdat daar de kanaalschakeling plaatsvindt bij gedeelde kanalen, waar dacht jij dan dat dat gebeurde? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Elwin Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Ze moeten er of voor zorgen dat de kanaaldeling zoveel mogelijk goed gaat (wat nu dus nog niet gebeurt), of gewoon een transponder erbij huren zodat kanaaldeling een stuk minder wordt... Ik ben voor het laatste!
Apple740 Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Origineel bericht van: thomas999 Dat geklungel blijf je bij CDS altijd houden met die armoedige kanaaldeling. Je zou zeggen dat als CDS slechts een gedeelte van Sport1/EredivisieCV uitzendt dat de abonnee dan ook slechts een gedeelte hoeft te betalen. Je betaalt echter de volle mep, net zo veel als de kabelabonnee. Kwalijke zaak dit...
Eduard07 Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Origineel bericht van: Apple740 Je betaalt echter de volle mep, net zo veel als de kabelabonnee. CDS:€10,- per maand, Ziggo €15,- per maand. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Littlesat Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Dat je voor de kabel minder betaald is niet waar... Tip: Het begint bij de basis.... Dat je wel voor o.a. Film1 zenders apart hetzelfde betaalt is juist. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
MagicOnline Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 CDS heeft toch ook verschillende prijzen voor ECV? Bij UPC wel alle ECV kanalen en het is per maand opzegbaar, dus in de zomer periode kun je het gewoon annuleren Bestel nu Eredivisie Live € 9,95 p/m Per maand opzegbaar Voor 5 euro meer heb je sport1 er ook nog bij Bij ziggo is het inderdaad duurder maar wat is bij ziggo niet duurder? CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Littlesat Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Citaat: wel alle ECV kanalen Echt niet. Wel twee meer. De enige provider die wel alle kanalen had was via IPTV van Tele2. (Ik weet niet zeker of dat bij Mine ook kon). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Geplaatst: 18 mei 2009 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: wel alle ECV kanalen Echt niet. Wel twee meer. De enige provider die wel alle kanalen had was via IPTV van Tele2. (Ik weet niet zeker of dat bij Mine ook kon). Bij Mine alle vier de kanalen beschikbaar, zoals het hoort! Mine heet nu interactieve TV van KPN, ik ben er erg tevreden over maar anderen schijnen toch wel veel storingen te hebben. IPTV gaat pas echt een grote rol spelen bij glasvezel. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen