Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben al een paar dagen bezig om picons te zoek voor gebruik in Gemini. Voorheen gebruikte ik PLI en was daarin wat verwend mbt gebruik van Picons. Heb nu de nieuwste Gemini versie in de DM800 zitten, maar vindt de picon download van de Gemini server wat mager. Ben dus al naarstig op zoek geweest naar picon packages. Heeft iemand voor mij een goed pakket of suggestie voor een site met recente picons.

B17 cool

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

Ben zelf ook opzoek naar picons voor het spaanse canal digital pakket.

Als iemand hier een link of zip/rar voor heeft hoor ik het graag.

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Geplaatst:

Bedankt voor de link!

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Geplaatst:

Picons staan in /Etc/Picon, maar je moet inderdaad wel een skin kiezen die picons aan kan en bovendien in je instellingen (onder de blauwe knop)aangeven dat ie picons moet laten zien en of ze naam of kanaal reference zijn.

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen