Ga naar inhoud


[DM500S] Zijn er nu echt nog mensen zo dom hier in te trappen?


boaz

Aanbevolen berichten

Toevallig kwam ik onderstaande advertentie tegen. Als je dit leest snap je toch niet dat er nog mensen zijn die hier in trappen. Zelfs een complete buitenstaander snapt hier nog dat er iets niet klopt.

 

(Toch jammer dat -M- gestopt is) whistle

 

Citaat:

 

#### STABIELIE ##### MET UITGEBREIDER PAKKET SERVER TEGENBETALING (LIG TV, PREMIERS,SKY UK )

 

##ALLE INDIANSE ZENDER, BOLLYWOODS, ZEE TV, B4MOVIES ENZ.###

 

###SERVERDE KESINLIKLE DONMA VE KIRILMALAR YOKTUR .####

 

(ALLE ENGELSE VOETBALL), BOLLYWOOD, SKY ITLIA,ongeveer 35 adult EN NOG MEER)

 

(1 JAAR 140 EURO) (D-SMART HEDIYE) kesinlikle kirilma ve donma yoktur D-SMARTTA

 

OOK ARABISCHE ZENDERS ART 1,2,3,4,5,6 EN ART MOVIES en JSC SPORT 1,2,3,4

 

IK HEB OOK QUAD LNB'S BEST QUALTIY, MAAR OOK BUDGET LNB'S en heb ik ook 4/1 en 2/1 switches

 

LUX QUAD(HDTV COMPATIBLE) 30 EURO, BUDGET QUAD LNB 20 EURO PER STUK

 

(KIJK MAAR NAAR MIJN ANDERE ADVERTENTIES)

 

1 stuk dreambox 500-s+1 JAAR server = 230 EURO

1 stuk dreambox 500-s+6 MAANDEN server = 170 EURO (ACTIE)

 

SERVER 1 YIL : 140 EURO

 

SERVER 6 AY : 80 EURO

 

LET OP INTEL FLASH CHIP,

KOELER OP DE PROCESSOR

HYNIX DOUBLE GEHUGEN,

 

Ideaal voor server. Maar u kunt er ook gewone kaarten op gebruiken.

 

Mac adresses beginnen 00-09-34 (tegen time,andere naam adios amigo problem, andere betekent, u kunt laatste gemini problem draaien zonder problem)

Er zit Gemini 4.6 met cccam 2.0.11

 

NIEUW IN DE DOOS

 

Specificaties

 

Dreambox DM 500+ S Satelliet ontvanger

250 MHz IBM PowerPC Processor

(350 Mips)Linux Operating System

1 x Smartcard-Reader

MPEG2 Hardware decoding (DVB kompatibel)

Tunervarianten NIMs (DVB-S, DVB-C)

Aansluiting V.24/RS232

100Mbit voll duplex Ethernet Interface

DSL Kommunikationspoort

2 x LED - Aanduiding

onbeperte Kanallijst voor TV/Radio

Kanal wissel in minder dan een Sekonde

vol automatische Kanaalzoekloop

Ondersteuning van Bouquet-Lijsten (indirect ongelimiteerd)

EPG-Ondersteuning (electronic program guide)

Ondersteuning van meervoudige LNB-Omschakelaar (DiSEqC)

adapteerbare OSD in vele talen (Skin-Ondersteuning)

SPDI/F optische Aansluiting AC-3 / DTS

1 x Scart-Aansluiting (kompleet Sofwaregestuurd)

externe 12V Stekker 230 Volt voeding

Afmetingen (B x L x H): 195 mm x 130 mm x 40 mm

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: ome to
Niks mis mee toch ? mooie decoder met veel zenders voor niet veel geld whistle


jejeje dus iedereen betaald veel geld voor zijn abbo van premiere / c+nl / tvv / sky uk ect ect en dan deze gozer gaat van jou zuur verdiende centjes die je uitgeeft aan jou abbo eventjes geld verdienen.

Voorbeeld:

Jij betaald 50 euro per maand voor jou abbo en jij shared met deze persoon jou kaart gratis uiteraard.
Deze persoon verkoopt jou kaart (en vele andere kaarten) verder aan zijn klanten voor zeg maar 20€ per maand.
Vind jij dat kunnen mss ??????
Zo is het wel makkelijk om geld te verdienen op iemand anders zijn kosten heh.
Zelfs investeerd die niets.

Payservers zijn het ergste volk dat er rondloopt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Opuske
Origineel bericht van: ome to
Niks mis mee toch ? mooie decoder met veel zenders voor niet veel geld whistle


jejeje dus iedereen betaald veel geld voor zijn abbo van premiere / c+nl / tvv / sky uk ect ect en dan deze gozer gaat van jou zuur verdiende centjes die je uitgeeft aan jou abbo eventjes geld verdienen.


Is het al mogelijk dan om als nederlander een abbo. te nemen op premiere en sky uk?

In bezit van een

Dreambox 7025

Dreambox 800HD

Dreambox 500HD

Strong 6825 onze campingtuner :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ErwinB
Origineel bericht van: Opuske
Origineel bericht van: ome to
Niks mis mee toch ? mooie decoder met veel zenders voor niet veel geld whistle


jejeje dus iedereen betaald veel geld voor zijn abbo van premiere / c+nl / tvv / sky uk ect ect en dan deze gozer gaat van jou zuur verdiende centjes die je uitgeeft aan jou abbo eventjes geld verdienen.


Is het al mogelijk dan om als nederlander een abbo. te nemen op premiere en sky uk?


Nop... Maar dan zou ik er toch voor kiezen om echt te "sharen", dus je kaart te delen met een ander en de beurs gesloten te houden. Geld vragen voor cardsharing vind ik persoonlijk not done, maargoed.. da's mijn bescheiden mening.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ErwinB

Is het al mogelijk dan om als nederlander een abbo. te nemen op premiere en sky uk?

Op de traditionele wijze, neem ik aan: je moet iemand hebben die een (woon)adres heeft in Duitsland/Engeland en van daaruit een abonnement heeft en betaalt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07

Op de traditionele wijze, neem ik aan: je moet iemand hebben die een (woon)adres heeft in Duitsland/Engeland en van daaruit een abonnement heeft en betaalt.


Desalniettemin is ook deze handelwijze illegaal, net zo ilegaal als cardsharing.

Eigenlijk roept het huidige Europese systeem (uitzendrechten per land afzonderlijk) het cardsharen zelf over zich af. Als ik als Nederlander gewoon legaal lid kon worden van Sky zou ik mijn heil niet hebben gezocht in het illegale circuit. Men vráágt er dus gewoon om.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Origineel bericht van: Eduard07

Op de traditionele wijze, neem ik aan: je moet iemand hebben die een (woon)adres heeft in Duitsland/Engeland en van daaruit een abonnement heeft en betaalt.


Desalniettemin is ook deze handelwijze illegaal, net zo ilegaal als cardsharing.

Eigenlijk roept het huidige Europese systeem (uitzendrechten per land afzonderlijk) het cardsharen zelf over zich af. Als ik als Nederlander gewoon legaal lid kon worden van Sky zou ik mijn heil niet hebben gezocht in het illegale circuit. Men vráágt er dus gewoon om.


Klopt je kan aan premiere of sky italie of sky uk geraken via via (bepaalde webshops verkopen die kaartjes)
Het is illegaal maar tenminste betaal je dan zelf voor je abbo en kan je die kaart ook weer verdersharen met je vrienden.

En het is beter illegaal zelf aan een kaart te komen dan een of andere gast te betalen die geld verdient aan een ander zijn kaarten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij vooral verbaasd is dat er informatie wordt gegeven over MAC adres en Gemini, toch duidelijk gericht op mensen met kennis van de problemen met illegale kopieën, en dat die personen er vervolgens toch in lijken te trappen.

 

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen trappen er niet in, de meeste weten donders goed dat wat daar gebeurd niet mag.

 

Het interesseert ze gewoon niks en ze zien het alleen als een goedkope manier om veel zenders te krijgen.

 

Ik ken er wel een paar die zo kijken, die snappen ook niet dat je een Canal Digitaal kaart met abbo hebt.

Ze snappen ook niet dat er meer "hobby" is dan alleen maar kijken.

 

En een image in de box zetten hebben ze ook nog nooit zelf gedaan, dat wordt voor ze geregeld.

Zelfs wel eens gezien dat de "provider" een wachtwoord op de box had gezet om z'n CCcam regeltjes te beveiligen.

 

Is ook mooi, kan je niet eens met telnet je eigen box in.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met "intrappen" bedoel ik niet toch kopen, maar iedereen weet toch hoe onbetrouwbaar dergelijke servers zijn, voor je 't weet is de server verdwenen en dan zit je mooi met je geblokkeerde box want waar moet je verhaal halen?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RobbieT
Zelfs wel eens gezien dat de "provider" een wachtwoord op de box had gezet om z'n CCcam regeltjes te beveiligen.
Is ook mooi, kan je niet eens met telnet je eigen box in.


Ach, bootloader starten, image dump laten maken.

Uit de image dump heb je de CCcam.cfg en /etc/passwd snel genoeg geplukt he.

Geeneens rare hardware voor nodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@tfh

Citaat:

Geld vragen voor cardsharing vind ik persoonlijk not done, maargoed..

 

Tenzij je natuurlijk met je familie gewoon de kosten deelt toch? Of vind je dat ook niet kunnen?

 

Ik betaal wel ff 53 euro per maand voor Premiere in DLD, heb dan wel een full package, en nog een C+ basis pakketje, maar vind dat evengoed superduur.

 

Even ter duidelijkheid, ik ben tegen payservers, er zijn er genoeg, en wat mij opvalt ze zitten niet eens in .ru

 

Gewoon een nederlandse bv op een nederlandse server, alle kanalen open.

 

Ik zou het ook belachelijk vinden dat als ik met iemand in vertrouwen share, deze dan bij de volgende er geld voor gaat vragen.

 

Daarom idd. de juiste mensen zoeken en niet maar zo iemand van een of ander board, of boxjes kopen met een half jaar paytv for free.

 

Het zijn gewoon boeven.

 

 

Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd.

::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...