vGnp Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Hoi, Ik draai op m'n 7025+ Barry Allen 4.6.81 op CF klaartje, met Gemini 360 als draaiende image. Nu wil ik ook wel andere images testen, maar je komt iedere keer in het config scherm terecht. Aangezien ik een T90 eraan vast heb hangen, is dat nogal wat werk. Kan ik niet als ik dat eenmaal ingesteld heb (onder Gemini 360 dus) exporteren en bij de andere images importeren? Of het er via FTP in knopen? Ik heb al gezocht op exporteren en settings, maar vind eigenlijk niet echt iets... Bij voorbaat dank. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast MiLo Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 In de "Software manager" vind je de settings backup. Maak een backup op je HDD en dan kun je die na flashen restoren (vraagt hij om in nieuwere images zelfs).
vGnp Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Geplaatst: 17 mei 2009 Ah. Dank daarvoor. Ik zie nu echter meerdere mogelijkheden van zaken die ik kan backuppen. Bijvoorbeeld heel /etc, of /etc/enigma2 Welke moet ik nemen? Wat is het verschil? Edit: Jouw image was btw een van de redenen om mij hierin te gaan verdiepen.. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
vGnp Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Geplaatst: 20 mei 2009 Ik ben mezelf hier wat aan het inlezen geweest, maar het is me nog niet helemaal duidelijk welke keuze ik voor de Backup Modus moet kiezen om de settings te kunnen importeren in de andere images die ik onder Barry allen heb geinstalleerd. Iemand die hier iets over kan zeggen? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen