Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu er een iPhone app is voor de slingplayer wordt dit opnieuw actueel.

Heeft er iemand weet van een manier om te streamen naar de iPhone vanop de 8000 ?

Ik heb die vraag vroeger nogal zien voorbij komen, maar nog nooit een antwoord met een oplossing.

Dus als iemand weet hoe het kan, dan zullen hier toch een aantal mensen blij mee zijn.

Intern thuis streamen is al voldoende, hoeft niet via de lan. Mag wel natuurlijk smile

Geplaatst:

Heb een promo slingfilmpje gezien met een Ipod of Iphone.

Dus als je de Slingbox op de Dream aansluit moet dat kunnen werken.

Een nadeel is wel dat de slingbox in Nederland alleen door de kabelaar UPC ondersteunt wordt, voor zover ik weet.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Geplaatst:

Nee hoor de slingbox is gewoon in Nederland te bestellen en werkt perfect met de dreambox.

Ik heb het hier al werken met de iphone.

Als je het wil laten werken met de iphone moet je minimaal de slingbox pro hebben en let op het werkt vooralsnog alleen met wifi en niet met umts dit in tegenstelling met de symbian, windows based toestellen.Als je wilt weten waar deze te koop is stuur maar een pm.

maar nu weer ontopic ik ben ook wel benieuwd of iemand dit voorelkaar heeft gekregen op een andere manier als met een slingbox. Bijv. met het progje van Martin.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

Tot nu toe is het me alleen gelukt met de Slingplayer. Heb een Pro HD aan de component aansluitingen van m'n DM8000 gehangen en dit werkte direct.

Citaat:
Intern thuis streamen is al voldoende, hoeft niet via de lan

De initiele vraag was over sharing intern ... dat gaat via een standaard webbrowser. Daar je data wilt versturen, moet je wel een lan hebben !

Ps. de Pro HD heb ik via het bekendste online veilinghuis gekocht

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Geplaatst:
Origineel bericht van: redneck eyeball
via standaard webbrowser ?
Het gaat wel over streamen naar de iphone hé wink

Tja, lezen is niet m'n sterkste kant wink

Geplaatst:
Origineel bericht van: chrisch
Met een PC ertussen kan je misschien orb gebruiken...

Voor de opgenomen bestanden werkt Orb perfect, echter ik geloof dat een stream doorgeven niet tot de mogelijkheden behoort.

Hoewel het eventueel zou kunnen, door per kanaal een link naar de webpagina op de dreambox in te geven (Internet TV) ... zal als ik tijd heb het eens testen

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een DB7000s en een Slingbox Solo. (hoeft dus geen Pro te zijn).

Besteld uit Engeland voor 150 euro.

Het streamen werkt perfect. Zelfs 3G werkt prima. (je Iphone moet hier wel voor gejailbreaked zijn). Zelfs op de snelweg blijft ie t goed doen!

Geplaatst:

maar hoe stel je in dat deze umts gebruikt?

Ik heb hier ook een slingbox solo en zal eens kijken of het ook met de classic werkt.

Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:
Origineel bericht van: freaky
maar hoe stel je in dat deze umts gebruikt?
Ik heb hier ook een slingbox solo en zal eens kijken of het ook met de classic werkt.

Gewoon even Tricker ThreeG installeren vanuit Cydia. Das alles.

Succes:)
Geplaatst:

dank voor de tip

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen