jajest Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 heb net een nieuwe image op men DB 7025+ gezet (van gemini 3.1 naar 4.2) met cccam en TV-Vlaanderen kaart en dual-LNB. ik kan beide lnb's gebruiken want ik kan PIP toepassen waarbij beide een verschillende transponder gebruiken. Dus daar ben ik zeker van. Echter, als ik een programma opneem dat bvb 's avonds laat is, en de DB in standby staat, en je wilt de opname bekijken zie je alleen zwart beeld (geen geluid). Het zelfde resultaat als je in realtime (dus terwijl de DB aan staat) een opname doet, is het resultaat zwart beeld. Iemand een idee? marc
Sjattuh Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 HDD in orde? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
jajest Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Geplaatst: 18 mei 2009 ik vermoed het, want amls ik programmas opgenomen heb verschijnen ze mooi in de lijst met opgenomen programma's. Alleen als ik er één opkies om te bekijken: zwart en geen geluid. ge eens proberen hem te formateren.
DeBeek Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 al geprobeerd je tuner opnieuw op te starten (reboot)
jajest Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Geplaatst: 18 mei 2009 is opgelost! :-) door de HD te herformateren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen