Ga naar inhoud


sab explorer firmware update werkt slecht met de oude seca 2 kaart


Gast tecnieker

Aanbevolen berichten

Gast tecnieker

hallo iedereen

 

wie heeft ervaring met de sab explorer pvr

ik heb de nieuwe software geinstalleerd voor de seca3 kaart

maar sinsdien doet de ontvanger te pas en te onpas ineens zeggen dit programma is gecodeerd

ik heb wel nog niet de nieuwe seca3 kaart in de ontvanger zitten

dus ik weet niet of hieraan het probleem te wijten is

de programma,s die zijn opgenomen doet deze ontvanger niet de titel uit de teletext halen of epg zoals de topfield 4000 dat doet

mischien is dit maar een instelling ??

 

thanks Han

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je hem een x terug gezet naar fabriekinstellingen? want die sw moet het prima doen met seca2...

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast tonebone

heb dus sinds kort ook de sab explorer PVR en moet zeggen dat de service van SAB me redelijk tegenvalt.

heb hen een mail gestuurd over de problemen die ik heb zoals de TS ook al noemt en krijg niet eens een ontvangst bevestiging, laat staan antwoord.

 

ook met de nieuwste firmware update, die ikzelf erop heb gezet , en later de leverancier nog een keer krijg ik ineens het zwarte scherm met gecodeert kanaal melding.

reserveer ik een opname en ben ik op dat moment als de opname begint op een ander kanaal aan het kijken, wisselt het beeld naar het opname kanaal, soms verspringt hij dan al naar het zwarte beeld, meestal gaat het goed.

maar ik moet dus weer terug zappen naar het kanaal wat ik aan het bekijken was.

echter als de opname stopt is het weer hetzelfde verhaal en meestal weer de gecodeert kanaal pagina.

gisteren echter was een opname niet meer te bekijken en ook na het overzetten naar pc en hem converteren naar een video bestand bleek de film niet te bekijken.

 

verder valt mij de epg zwaar tegen, het programma dat je ziet en het volgende programma maar voor de nederlandse zender geen week overzicht zoals je bij de duitse wel hebt.

 

verder is het best wel een goed apparaat, allen mogen de mensen van SAB wel eens wat meer tijd steken in een handleiding die ook de beginner op weg helpt

 

even ter verduidelijking, ik heb de nieuwe kaart van CD nog niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke software versie heeft U misschien toch een nieuwe ontvanger met niet de nieuwste software.

Dat de epg niet volledig word benut komt door cd, ze zenden gewoon niet veel informatie mee.

Dat je van sab geen bericht krijgt vind ik zelf niet zo vreemd voor ondersteuning moet je gewoon bij de winkel zijn waar je hem vandaan hebt ook voor uitleg (of hier natuurlijk), Een importeur kan toch niet voor elke eindgebruiker vragen gaan beantwoorden.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...