Ga naar inhoud


[Digitenne] Picons gezocht


Dreeke

Aanbevolen berichten

Voordat ik het wiel ga uitvinden, ben ik benieuwd of iemand misschien een setje picons heeft t.b.v. m'n DVB-T kaart. Ik ontvang het Digitenne pakket (regio Utrecht/Gelderland).

 

Zo ja, zou iemand die dan willen plaatsen? Zo nee, dan ga ik uitvinden hoe ik zelf picons kan maken.

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Picons?? Personal icons? Waarom? Waarvoor?


Picons zijn kleine afbeeldingen van zenderlogo's. Als je deze installeert, dan kun je die laten verschijnen in je now/next display

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die geen dreambox hebben snappen dit ook niet.

 

Heb je een dreambox, zoals de topic starter, dan kan je daar een DVB-T tuner in zetten, samen het de zenderlijst en picons zie je dan tijden het zappen het logo van b.v. NED1 in de zapbalk (banner)

 

Grts.

post-29338-1318260280,8244_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik weet niet of dat hetzelfde is, maar op lyngsat.com vind je van de meeste satellietzenders wel een logo in de kolommen en die kun je aanklikken voor een grotere maat afbeelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Inmiddels heb ik een setjes Plicons gemaakt ten behoeve van de Pli images. Deze zijn getest met een Dreambox 8000.

 

In de bijlage vind je de Plicons van het Digitenne televisie pakket regio Utrecht. Deze zijn te gebruiken voor alle regio's, maar de regiozender zal het verkeerde of geen logo geven.

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...