Ga naar inhoud

TV Vlaanderen op 23,5° Oost

Aanbevolen berichten

Gast teletext
Geplaatst:

Tests op 12.676v, SR 13.660, FEC 7/8

Geplaatst:

vrees dat dit een tijdelijk kanaal is van feeds.

de SR is ook al een niet zoveel gebruikte voor vaste transponders voor TVV en CD.

momenteel zelf niks te vinden,

kan voor de VRT nieuwsfeed zijn ook.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

kan iemand eens scannen op 12674 V 16632 7/8 in DVB-S2 ?

volgens een ander forum zou hier een kopij van het TV Vlaanderen pakket moeten zittn ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Mensen even nogmaals voor de goede orde dit is GEEN feed frequentie. De ongebruikelijke symbolrate is waarschijnlijk omdat ze nu in DVB-S2 uitzenden en dat levert meer bandbreedte op. De gehele transponder geeft bij mij ongeveer 34mbit aan bandbreedte.

Ik heb hier prima beeld, de signaalsterkte is wat zwakker dan gebruikelijk (10,5db op mijn Triax110).

Nogmaals het kan een test zijn maar op dit moment heb ik gewoon prima ontvangst en beeld.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Geplaatst:

nieuwe transponder voor nieuwe HD kanalen, bvb VTM HD ? Misschien ook de digitale kanalen één+, canvas+ en ketnet+ ? en wie weet ook acht tv ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jean-Claude
nieuwe transponder voor nieuwe HD kanalen, bvb VTM HD ? Misschien ook de digitale kanalen één+, canvas+ en ketnet+ ? en wie weet ook acht tv ?

Fout gedacht.
Is gewoon extra uplink voor een tijdje tot et een oplossing gevonden is voor hun problemen.
Zal wss weer verdwijnen binnen een maand.
Geplaatst:

bon, afwachten dus.

Gast RagdolletjeO
Geplaatst:

ZEG IK WEET NIET HOE DAT BIJ JULLIE LUKT MAAR HIER LUKT HET LANGS GEEN KANTEN

Geplaatst:

de gegevens in dit topic zijn verkeerd. klik op de link in het bericht van mrbeam voor de juiste gegevens en pilot moet uit.

momenteel heb ik nu ook geen signaal, maar dat kan aan een probleempje hier liggen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Gast m.boretti
Geplaatst:

Op 12674, op beide symboolrates op dit moment geen signaal.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen