Ga naar inhoud


Op 1 abonnement twee smartcards?


marvel

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Een vraagje aangezien ik twee ontvangers "Strong" heb wou ik ook graag twee smartcards er bij hebben.

Ik heb een abonnement en ben in het bezit van de nieuwe kaart maar nu wil ik er nog een bij hebben hoe gaat dat kun je meerdere kaarten erbij krijgen op hetzelfde abonnement of moet je daar ook weer voor betalen.

alvast bedankt voor de reacties.

groet Marvel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: marvel
Hallo allemaal,

Een vraagje aangezien ik twee ontvangers "Strong" heb wou ik ook graag twee smartcards er bij hebben.
Ik heb een abonnement en ben in het bezit van de nieuwe kaart maar nu wil ik er nog een bij hebben hoe gaat dat kun je meerdere kaarten erbij krijgen op hetzelfde abonnement of moet je daar ook weer voor betalen.
alvast bedankt voor de reacties.
groet Marvel

In plaats van dit te schrijven had je het antwoord al kunnen vinden op de site van CDS. smile

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marvel
Hallo allemaal,

Een vraagje aangezien ik twee ontvangers "Strong" heb wou ik ook graag twee smartcards er bij hebben.


Tweede kaart moet je gewoon kopen ongeveer 70 euro plus de aktiveringskosten 29.95 maakt samen ongeveer 100 euro.
Daarna kun je in Mijn CanalDigitaal korting 2e en 3e zenderpakket aanklikken en hetzelfde pakket als je eerste kaart er op laten zetten prijs is afhankelijk van welk pakket je neemt van 1 euro p/m voor het settop en bijvoorbeeld familie of entertaiment pakket 2.50 p/m. blush
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: marvel
Hallo allemaal,

Een vraagje aangezien ik twee ontvangers "Strong" heb wou ik ook graag twee smartcards er bij hebben.


Tweede kaart moet je gewoon kopen ongeveer 70 euro plus de aktiveringskosten 29.95 maakt samen ongeveer 100 euro.
Daarna kun je in Mijn CanalDigitaal korting 2e en 3e zenderpakket aanklikken en hetzelfde pakket als je eerste kaart er op laten zetten prijs is afhankelijk van welk pakket je neemt van 1 euro p/m voor het settop en bijvoorbeeld familie of entertaiment pakket 2.50 p/m. blush


uh sorry maar,,, wie heeft wie gefopt of heeft men de uitleg niet goed begrepen / geinterpreteerd

ik heb 3 kaarten
krijg via die kaarten dus 3 verschillende pakketten binnen
geen 2e of 3e heeft dus HETZELFDE pakket als mijn top_combi pakket
bij uitbreiden per kaart kan ik wel iets toevoegen MAAR KOST DAT dan extra zoals op de website staat aangegeven????

het is me nu (gezien de minimaal 1 jaar contracttijd) te riskant zomaar de kaart uit te breiden.

wie weet dit (daar zelf ervaren)?

ciao

Coles Corner

Richard Hawley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tonskidutch

Vorige maand met de 1e kaart van Family naar TOP gegaan. De tweede kaart (ook met Family) na telefonisch contact DOOR CDS (zij belden mij!!!) naar Entertainment op laten waarderen. Op de redelijk complexe rekening uiteindelijk gevonden dat er voor de upgrade naar Entertainment de vastgestelde activeringsbijdrage betaald moet worden. (Veel ++ en -- ivm vooruitbetaling en herbrekening van de kosten over juli) De upgrade naar TOP werd niet in rekening gebracht

De tweede kaart blijft vervolgens gewoon Euro 2,50 kosten.

Hoop dat je hiermee wat kunt.

 

Groetend.

 

Han

Link naar reactie
Delen op andere sites

MBH10,

gedeeltelijk kan ik er wat mee

als ik dus op kaart 2 (die nu staat op settopbox) entertainment neem, moet ik volgens website 9,95 euro/mnd bijbetalen

 

betaal jij nu met opwaarderen per kaart 9,95 of 2,50?

dat zou in plaats van ++ en -- duidelijker geweest zijn...

aub?

 

ciao

Coles Corner

Richard Hawley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

okee, ook maar eens getelefoneerd

 

Citaat:
MBH10,

gedeeltelijk kan ik er wat mee

als ik dus op kaart 2 (die nu staat op settopbox) entertainment neem, moet ik volgens website 9,95 euro/mnd bijbetalen

 

betaal jij nu met opwaarderen per kaart 9,95 of 2,50?

dat zou in plaats van ++ en -- duidelijker geweest zijn...

aub?

 

ciao

 

is duidelijk nu

 

maximum is familie voor 2,50 euro/mnd

andere uitbreidingen kosten vet geld.

dus entertainment zou extra 19,95 euro/mnd kosten op die kaart

 

ciao

Coles Corner

Richard Hawley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
is duidelijk nu

maximum is familie voor 2,50 euro/mnd
andere uitbreidingen kosten vet geld.
dus entertainment zou extra 19,95 euro/mnd kosten op die kaart

ciao


Hoe kom je daar nu bij @Tonski,

Kijkt u naar het Entertainment-pakket of Top-pakket op uw hoofdsmartcard?
Voor slechts € 2,50 per maand, per smartcard, geniet u ook op uw 2e of 3e smartcard van de zenders uit het Entertainment-pakket.


Inloggen op mijn canaldigitaal bij "korting op 2e en 3e zenderpakket" en je kunt het zelf lezen, je kaarten moeten dan wel op dezelfde naam en adres geregistreerd staan. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch.

Als op kaart 1 TOP staat is het maximum op de volgende kaart Entertainment. Of op de derde kaart ook entertainment kan of dat je daarop weer een stapje lager gaat weet ik niet.

 

Naast de prijs voor TOP betaal je maandelijks Euro 2,50 per 2e dan wel 3e kaart. Dit los van de eenmalige activatiekosten per kaart. Ik heb geprobeerd mijn "plussen en minnen factuur" in mijn antwoord te knippen en te plakken maar op een of andere manier lukte het me niet om deze als JPG te copyen en pasten.

 

Gr.

 

Han

Link naar reactie
Delen op andere sites

MBH10 + AArt44,

 

neen helaas zo helder is het niet

(ofschoon ik jullie beiden de voordeel van de twijfel geef inzake ervaring en dus kennis)

 

de hoofdkaart is combi-family (een oud abo van destijds met film 1.1 en 1.2)

zo staat het op de website weergegeven

dus family + film en sport

 

als ik aart44 nu geloof kan ik voor alle 2 kaarten voor 2,50 euro/mnd dat entertainment op de 2 en 3e laten overschrijven INDIEN IK entertaiment op kaart 1 heb

volgens de website heb ik combo-family

 

(heb dus net gehoord dat het enkel tot family gaat voor die 2,50 euro/mnd)

 

of is het stom dat ik de oudste abo, niet opwaardeer en dus volgens aart44 verder kan...?

 

maar let wel er zijn al weer nieuwe pakketten

zoals familyHD etc

 

ciao

 

 

 

 

Coles Corner

Richard Hawley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Abonnementen die nog draaien op een kaart die je in bezit heeft, deze moet je eerst opzeggen en daarna kan je de kaarten laten toevoegen voor 2.50 p/m

 

Hier word gekeken naar de hoofdkaart(kaart met familyHD of EntertainmentHD).

Je krijgt dan op je 2.50 kaart resp. Family of entertainment pakket.

Maximaal 2 extra kaarten voor 2,50 per abonnee!! met maximum van 6 kaarten per adres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik alleen zo vreemd vindt is dat je wel 2 x het familiepakket kunt krijgen (13,95 + 2,50), maar heb je het basispakket en wil je er een 2e kaart bij dan kun je alleen het set top box pakket er bij krijgen.

Wil je nog een basispakket dan moet je het volle pond gaan betalen (2 x 9,95)of wordt je haast verplicht om op te waarderen naar het familie pakket.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerrit B
Wat ik alleen zo vreemd vindt is dat je wel 2 x het familiepakket kunt krijgen (13,95 + 2,50), maar heb je het basispakket en wil je er een 2e kaart bij dan kun je alleen het set top box pakket er bij krijgen.
Wil je nog een basispakket dan moet je het volle pond gaan betalen (2 x 9,95)of wordt je haast verplicht om op te waarderen naar het familie pakket.

suc6

Gerrit

Maar dan heb je ook wat.. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...