Gast Geplaatst: 13 mei 2001 Geplaatst: 13 mei 2001 Je posting komt een beetje vreemd over. Ik denk niet dat iemand begrijpt wat je bedoeld.<BR>Thor is een mooie scandinavische satelliet op 1 graad west. De programering is over het algemeen voor scandinavie bedoeld. Wil je weten wat er zoal te ontvangen is van af deze satelliet kijk dan even op Lyngsat.com<BR>Deze site geeft erg veel info over sats en hun transponders.<P>suc6,<P>Zeeman.
Gast Geplaatst: 13 mei 2001 Geplaatst: 13 mei 2001 Thor bestaal ook echt, maar hoe ik ook zoek, ik kan geen software gegevens vinden. Kom op met de links!
Gast Geplaatst: 14 mei 2001 Geplaatst: 14 mei 2001 Als je dan ook nog aangeeft WAAR je mee wil experimenteren?
Gast Geplaatst: 14 mei 2001 Geplaatst: 14 mei 2001 Moet dat? Ok dan.. Sena, Vibanness, en whatever ander signaal wat door deze satelliet publiek de ruimte ingeslingerd wordt.
Gast Geplaatst: 14 mei 2001 Geplaatst: 14 mei 2001 Tis gelukkig het beginnersboard, dus mag het wel een beetje vreemd zijn? Lyngsat ken ik, maar verder kom ik niet, omdat dit board uitsluitend over Astra & Hotbird lijkt te gaan. Vraag dus niet om keyfiles ofzo, maar een beetje hulp bij het expirementeren.
Aanbevolen berichten